کد خبر: 5148 A

فیلم ابرقهرمانی شرکت‌های مارول و دیزنی باز هم رکورد زد

فیلم ابرقهرمانی شرکت‌های مارول و دیزنی باز هم رکورد زد

فیلمی که جیمز گان ساخته است تا به امروز 428 میلیون دلار فروخته است.

ایران آرت: دومین قسمت فیلم موفق شرکت‌های مارول و دیزنی شروعی موفق را برای فصل تابستان سینمایی در آمریکای شمالی رقم زد.  برای پنجمین سال پیاپی، فیلمی ابرقهرمانی تولید شرکت‌های مارول و دیزنی فصل تابستان سینمایی در آمریکای شمالی را با قدرت شروع کرد.

این بار "نگهبانان کهکشان جلد 2" (Guardians of the Galaxy Vol. 2) به کارگردانی جیمز گان این کار را انجام داد. دومین فیلم "نگهبانان کهکشان" در تعطیلات آخر هفته در ایالات متحده و کانادا در 4347 سینما حدود 145 میلیون دلار فروخت که حدود 54 درصد بیشتر از فروش افتتاحیه فیلم اول بود.

"نگهبانان کهکشان جلد 2" یک هفته پیش از آغاز اکران در آمریکای شمالی در سطح بین‌المللی روی پرده رفت. فیلم در هفته اول اکران در بازار خارج از آمریکای شمالی 158.6 میلیون دلار فروش داشت.

به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم در تعطیلات آخر این هفته یعنی از جمعه تا یکشنبه 124 میلیون دلار دیگر در سطح بین‌المللی به دست آورد و مجموع فروش خود را در این سطح به 282.6 میلیون دلار رساند. با حساب فروش هفته اول "نگهبانان کهکشان جلد 2" در آمریکای شمالی، مجموع فروش جهانی فیلم 427.6 میلیون دلار شده است. در میان بازارهای جدید چین با 48 میلیون دلار پیشتاز بود.

کریس پرات در دنباله "نگهبانان کهکشان بار دیگر در نقش استار-لرد/پیتر کوئیل، خلبانِ از‌خودراضی اهل زمین ظاهر شده است. او در همان حال که می‌خواهد به راز اصل و نسب خود پی ببرد، بار دیگر تیم خود را برای مبارزه با نیروهای اهریمنی به کار می‌گیرد. زو سالدانا، دیو باتیستا و کارن گیلن هم در فیلم بازی می‌کنند. وین دیزل صداپیشه شخصیت گروت است و برادلی کوپر بجای شخصیت راکت حرف می‌زند. الیزابت دبیکی، کرت راسل و سیلوستر استالونه به گروه بازیگران فیلم جدید اضافه شده‌اند.

اولین فیلم "نگهبانان کهکشان" اوایل اوت 2014 اکران شد و در هفته اول 94.3 میلیون دلار فروخت. این شروعی فوق‌العاده برای گروهی از ابرقهرمانانِ کمترشناخته‌شده بود. فیلم در نهایت در دنیا 773.3 میلیون دلار به دست آورد. تابستان پیش، "جوخه خودکشی" تولید شرکت‌های برادران وارنر و دی‌سی که مانند "نگهبانان کهکشان" بر مبنای ابرقهرمانانِ کمترشناخته‌شده ساخته شد، با 133.7 میلیون دلار کار خود را آغاز کرد و آخر سر در دنیا 745.6 میلیون دلار فروخت.

در میان فیلم‌هایی که از قبل روی پرده سینماهای آمریکای شمالی بودند، "سرنوشت خشمگین" (The Fate of the Furious) با 8.5 میلیون دلار فروش در 3595 سینما مجموع فروش داخلی خود را بعد از چهار هفته به 207.1 میلیون دلار رساند.

فیلم انیمیشن "بچه رئیس" (The Boss Baby) از شرکت دریم‌ورکس انیمیشن با 6.1 میلیون دلار فروش در رده سوم قرار گرفت. "چگونه یک عشق لاتین باشید" (How to Be a Latin Lover) از شرکت پانتلیون فیلمز و "دیو و دلبر" (Beauty and the Beast) از شرکت دیزنی، به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

 

پرفروش ترین فیلم نگهبانان کهکشان جلد 2 نگهبانان کهکشان جیمز گان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین