کد خبر: 4821 A

پژمان جمشیدیِ ما، پژمان جمشیدیِ آن‌ها!

پژمان جمشیدیِ ما، پژمان جمشیدیِ آن‌ها!

چهره آشنای دیگری هم در این فیلم حضور دارد؛ «آیدان ژیلن» بازیگر «لرد بیلیش» مرموز که طرفداران «بازی تاج و تخت» را حسابی حرص می داد، اینجا هم هست

ایران‌آرت: «دیوید بکهام» فوتبالیست سابق انگلیسی، عکسی از اولین حضور جدی سینمایی اش در تازه‌ترین فیلم «گای ریچی» را منتشر کرده که در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است. ریچی را با «قاپ زنی» (Snatch) و سری فیلم های «شرلوک هولمز» می شناسیم. حالا دیوید بکهام در سینمایی «شاه آرتور: افسانه شمشیر» با «جود لاو» همبازی شده که نقش «دکتر واتسون» را در برداشت گای ریچی از شرلوک هولمز، بازی می کرد. چهره آشنای دیگری هم در این فیلم حضور دارد؛ «آیدان ژیلن» بازیگر «لرد بیلیش» مرموز که طرفداران «بازی تاج و تخت» را حسابی حرص می داد، اینجا هم هست. داستان فیلم هم بر اساس افسانه مشهور «شاه آرتور» نوشته شده و دیوید بکهام در نقش «لیجر گوش بُر» از سلحشوران لشکر آرتور بازی می کند. «لیجر گوش بُر» شوالیه ای ناراضی است که نمی تواند شمشیر مشهور شاه آرتور به نام «اکسکالیبو» را از سنگ دربیاورد.
اکران «شاه آرتور: افسانه شمشیر» از دو هفته دیگر شروع می شود. این فیلم دو ساعته که با حدود ۱۰۰ میلیون دلار بودجه و توسط شرکت بزرگ «برادران وارنر» ساخته شده، احتمالاً از آثار موفق امسال سینمای جهان خواهد بود. به خصوص این که حضور دیوید بکهام به دیده شدن فیلم کمک می کند، هرچند نقشی که بازی می کند، اصلی و محوری نباشد.
 
 

نسخه انگلیسی «پژمان جمشیدی»

ریچی، بکهام را بازیگر کرد!
دیوید بکهام قبلاً هم در سینما حضور داشته و دو سال پیش هم نقشی کوتاه را در فیلم «مردی از یو.ان.سی.ال.ای.» به عنوان یک آپاراتچی سینما بازی کرده بود. آن فیلم هم که «هنری کویل» آخرین سوپرمن سینما را به عنوان بازیگر داشت، گرچه جزو پرفروش های سال ۲۰۱۵ نشد، ولی به اندازه خودش دیده شد و در مجموع اثر ناموفقی نبود. کارگردان آن فیلم هم گای ریچی بود و جالب آن که ریچی، کارگردان انگلیسی هالیوود، طرفدار تیم فوتبال «چلسی» انگلیس است که سال ها از رقبای اصلی «منچستر یونایتد» تیم دیوید بکهام بود! در همان زمان گای ریچی که انگار علاقه زیادی داشت باز هم از دیوید بکهام بازی بگیرد، اعلام کرده بود که در فیلم بعدی اش هم از او استفاده خواهد کرد.
دیوید بکهام در چند فیلم و مستند هم نقش خودش را بازی کرده که معروف ترین شان «گل ۲» بود؛ فیلمی که داستان «سانتیاگو مونیز» پسرک رویاپردازی را روایت می کرد که به بازی کردن در تیم «رئال مادرید» رسید و آنجا با دیوید بکهام و چند ستاره دیگر، ملاقات داشت. این فیلم از شبکه سه سیما هم پخش شد.

تیتر این خبر اشاره دارد به پژمان جمشیدی، فوتبالیست سابق ایرانی که بیش از باقی فوتبالیست‌های ایرانی که به کار تصویر علاقه‌مند شدند، بازیگری را جدی گرفته است.

 

دیوید بکهام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین