کد خبر: 4621 A

برای 200 زن، ترانه علیدوستی گردنبند فروخت سحر دولتشاهی دستبند/باران کوثری و محراب قاسم خانی دست به جیب شدند

برای 200 زن، ترانه علیدوستی گردنبند فروخت سحر دولتشاهی دستبند/باران کوثری و محراب قاسم خانی دست به جیب شدند

در مراسم گلریزانی که عصر امروز در تهران برای جمع اوری ۱۰ میلیارد تومان جهت آزادی ۲۰۰ زن زندانی جرائم غیرعمد برگزار شد، هنرمندان سینما و تلویزیون، معاون رییس جمهور، وزیر رفاه و رییس سازمان بهزیستی حضور داشتند.

ایران آرت : عصر امروز مراسم گلریزانی براى پویش ارمغان برگزار شد، شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهور در این همایش گفت: این همایش براى زنانى است که فاصله بین شهروند عادى و مجرم بودن را از سر یک اتفاق طى کردند.

مولاوردی ادامه داد: الان ٢٠٠ زن جرایم غیرعمد مالی در زندان هستند که ٩٠ درصد آنها سابقه جرمى ندارند و جرم بیشتر آنها از سر چک هاى برگشتى است. گاهى مبالغ چک هاى بازگشتى که زنان را به زندان فرستاده بود، بسیار کم بود حتى این مقادیر به یک میلیون و ٤٠٠ هزار تومان مى رسید.

سحر دولتشاهی. شهیندخت مولاوردی

سحر دولتشاهی : وقتی زن باشی حواست به خودت نیست

سحر دولتشاهى سفیر پویش ارمغان هم سخنانش را در این مراسم با نوشته اى شروع کرد: 'وقتى که زن باشی براى یکی مادر براى یکی خواهر براى یکى عشق براى یکى رفیق هستى
وقتی که زن باشى حواست به خنده ها، بغض هایشان، حواست به گرسنگیشان و ... هست
وقتى که زن باشى حواست به خودت نیست به کبودى بازو...
وقتى که زن باشى دستت بند نوازش نیاز ها و خواسته هاى بى پایانش است..'

او سپس گفت: من اینجا مى خواهم از خانم مولاوردى نه فقط براى این پوىش بلکه براى دست آوردهایشان براى حقوق زنان تشکر کنم.

دستبند سحر و خیر مدرسه ساز

در فسمتى از این برنامه در مراسم گلریزان دستبند سحر دولتشاهى به حراج گذاشته شد.

امیر نعمت بنی‌آدم، یکی از خیرین بزرگ مدرسه ساز ایران در این مراسم گفت: آخرین رقمى که خیرین در مدرسه سازى به ما دادند حدود ٢٨٠٠ میلیارد تومان بود. اولین مدرسه اى که ساختم آقایى اولین ١٠ میلیون تومان را به من داد و تا الان ٨٥ مدرسه ساختم.

او گفت: براى این کمپین از جان و دل کمک مى کنیم، به ما فرصت بدهید. ما اگر بخواهیم این کمپین را به صورت گسترده اى ادامه مى دهیم. مطمئنم در طول چند ماه آینده پول هاى بیشترى جمع مى شود.

در جریان مراسم گلریزان پویش ارمغان، برای آزادی زنان زندانی، دستبند سحر دولتشاهی، سفیر این پویش را به حراج گذاشتند. این دستبند ابتدا توسط امیر نعمت بنی‌آدم، یکی از خیرین بزرگ مدرسه ساز ایران به قیمت پایه ۲ میلیون تومان حراج شد، سپس محراب قاسم خانی ۳ میلیون تومان را پیشنهاد داد، در ادامه گروه یاران مهر قیمت ۴ میلیون را اعلام کرد، قاسم خانی یک میلیون به پیشنهاد یاران مهر افزود و در ادامه یاران مهر هم قیمت ۶ میلیون را پیشنهاد کرد.

در ادامه سحر دولتشاهی هم قیمت ۶ میلیون را پیشنهاد داد، ترانه علیدوستی قیمت ۷ میلیون را پیشنهاد داد و در ادامه بنی‌ادم، آن را به قیمت ۷.۵میلیون تومان به نفع پویش خرید و دستبند را مجدد به دولتشاهی تقدیم کرد.

باران کوثری. سحر دولتشاهی

ترانه از کارت تا گردنبند و باران کوثری... 

در ادامه مراسم گلریزان پویش ترانه علیدوستی، کارت عضویت خود در خانه سینما را به حراج گذاشت. باران کوثری که می‌گفت این کارت را ندارد، قیمت پایه 2 میلیون را پیشنهاد داد، سپس گروه یاران مهر 3 میلیون تومان را پیشنهاد داد. در نهایت کارت ترانه علیدوستی را 3 میلیون تومان فروختند.

ترانه علیدوستی همچنین گردنبند خود را به حراج گذاشت و ۵ میلیون تومان فروخته شد.

دستبند شقایق دهقان و محراب

در ادامه دستبند آناهیتا افشار، یکی دیگر از بازیگران سینما و تلویزیون به مبلغ ۲.۵ میلیون تومان فروخته شد. 

سپس دسبتند شقایق دهقان از طرف محراب قاسم‌خانی با پیشنهاد ۶میلیون تومان به حراج گذشته شد، سپس قیمت ۶.۵ میلیون تومان پیشنهاد شد. ترانه علیدوستی پیشنهاد ۷ میلیون تومان را داد، اما محراب قاسم‌خانی پیشنهاد ۷.۵ میلیون را داد و دستبند را خرید دوباره به همسرش تقدیم کرد.

در ادامه رئیس سازمان بهزیسى به این کمپین ۴۰۰ میلیون تومان کمک کردند و وزیر کار هم در سخنانی به این پویش پیوست. 

 

 

ترانه علیدوستی سحر دولتشاهی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین