کد خبر: 4596 A

شهاب حسینی و رویا نونهالی؛ دو هم استانی که در یک شب تجلیل می شوند

شهاب حسینی و رویا نونهالی؛ دو هم استانی که در یک شب تجلیل می شوند

هفتمین همایش تجلیل از مشاهیر و مفاخر استان مازندران در شهرستان نور برگزار می شود.

ایران آرت: بنیاد مشاهیر و مفاخر استان مازندران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، هفتمین دوره همایش تجلیل از چهره های شاخص و تاثیر گذار استانی، کشوری و بین المللی مازندران را عصر چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 از ساعت 16:30 الی 20 در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور برگزار خواهد کرد.

بنیاد مشاهیر و مفاخر مازندران در هفتمین دوره آیین تجلیل خود از «سیروس مهدوی» پژوهشگر، «اسدالله عمادی» از حوزه داستان نویسی، «کیوس گوران اوریمی» از حوزه شعر، «محمدرضا اسحاقی» از حوزه موسیقی بومی محلی، «علی توسلی» و «غلامعلی سلیمانی» سرمایه گذاران در حوزه فرهنگ و هنر، «شهاب حسینی تنکابنی» و «رویا نونهالی» از حوزه سینما دعوت به حضور داشته است.

تورج ناﺋـیج پور ضمن اعلام این خبر گفت: امسال هم همچون سنوات پیشین برای انتخاب تعداد محدودی از مفاخر مازندرانی کشور و تجلیل و ارج نهادن به خدمات، فعالیت ها، آثارفرهنگی و هنری و حضور مثمر ثمر این بزرگواران در عرصه های مختلف اجتماعی کار بسیار دشواری پیش رو داشتیم. و سعی بر آن شد تا با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و جامع تر برای دوره های آینده تا حد امکان انتظارات را برآورده کنیم.

همایش تجلیل از مشاهیر و مفاخر مازندرانن

دبیر هفتمین همایش تجلیل از مشاهیر و مفاخر مازندران؛ ضمن بیان لزوم تشکیل شورای توسعه استان از دل این همایش؛ در مورد جزﺋـیات هفتمین دوره این همایش افزود: امسال با افتخار ار تعداد 500 مدعو و مهمان میزبانی خواهیم کرد و به مانند ادوار گذشته که سعی بر آن شده است تا از بزرگان غیر بومی کشور هم دعوت و از هم اندیشی با آن ها بهره ببریم؛ در این دوره هم در خدمت «دکتر محقق داماد» مجتهد، حقوقدان و عضو هیـﺋت امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان سخنران بخش اصلی همایش خواهیم بود.

در ادامه ناﺋـیجی از چاپ ویژه نامه این همایش خبرداد و تصریح داشت: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده از سال آینده جایزه نفیسی تحت عنوان «قلم ستوده» به یکی از ایران شناسان و پژوهشگران برتری که در حوزه علوم انسانی و تاریخ نگاری فرهنگ مازندران، آثار ماندگاری خلق کرده اند تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است؛ ششمین دوره این همایش با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رﺋـیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در خرداد 1394 در شهرستان رامسر برگزار شده بود.

شایان ذکر است؛ بنیاد مشاهیر و مفاخر استان مازندران توسط «هرمز اردشیری» ریاست این مرکز در سال 1383و با هدف شناسایی و معرفی نخبگان علمی و فرهنگی کشور و نشر زندگینامه و آثار آنان تشکیل گردیده است؛

 

 

شهاب حسینی رویا نونهالی بنیاد مشاهیر و مفاخر مازندران تورج ناﺋـیج پور هرمز اردشیری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین