کد خبر: 4546 A

پنچریِ کار جدید مهران مهام با حضور طنازها گرفته شد!

پنچریِ کار جدید مهران مهام با حضور طنازها گرفته شد!

برزو نیک‌نژاد و مهران مهام برای ماه رمضان خبرهای خوبی با خود دارند.

ایران آرت: تهیه کننده سریال تلویزیونی “پنچری” با اشاره به ادامه تصویربرداری این سریال در سوهانک، از مشخص شدن زمان پخش این اثر توسط صدا و سیما سخن گفت.

مهران مهام تهیه کننده سریال تلویزیونی “پنچری” گفت: تاکنون ۶۰ درصد از سریال “پنچری” ضبط شده است و همه بازیگران جلوی دوربین رفته‌اند.

 

سریال «پنچری» چه زمانی پخش می شود؟

وی ادامه داد: تا زمانی که متن جدید برسد، قرار نیست بازیگر جدیدی به سریال اضافه شود.
تهیه کننده سریال “پنچری” تصریح کرد: هم‌اکنون مشغول تصویربرداری در کوه‌های سوهانک هستیم و تا سه روزآینده در آن محل سریال را ضبط می‌کنیم.
وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: خردادماه تصویربرداری سریال تلویزیونی “پنچری” به پایان می‌رسید و هنوز برای آغاز پروژه دیگری، برنامه‌ریزی نداشته‌ایم.
مهام توضیح داد: سریال “پنچری” زندگی پسری را به تصور می‌کشد که با فراهم کردن مقدمات، تلاش می‌کند دختر مورد علاقه خود را به دست بیاورد اما در این مسیر، رویدادهایی رخ می‌دهد که او اطرافیانش را با چالش روبه‌رو می‌کند.
وی یادآور شد: در سریال “پنچری” همچنین حمید لولایی ایفای نقش “عمو پرویز” را بر عهده دارد که به دلیل علاقه به برادرزاده‌اش، حاضر است خود به خانه سالمندان برود و خانه‌اش را در اختیار برادرزاده‌اش قرار دهد.
این تهیه‌کننده تلویزیون همچنین گفت: حساسیت روی فیلمنامه سریال “پنچری” و داستان‌ها باعث شد با تمرکز روی نگارش و بازنویسی سریال کار کنیم تا به یک داستان جذاب و دیدنی برای بیننده‌ها دست پیدا کنیم و امیدوارم این اثر بتواند نظر مخاطبان را جلب کند.
وی توضیح داد: در سریال”پنچری” یوسف تیموری در نقش حمید، حمید لولایی در نقش عمو پرویز، رضا نیک‌خواه در نقش حبیب، زهره فکور صبور در نقش افسانه، مائده طهماسبی در نقش آشفته، مریم سعادت در نقش متانت، شهین تسلیمی در نقش پوران، شهره سلطانی در نقش دنیا، رضا داوودنژاد در نقش قادر، بهشاد شریفیان در نقش بهشاد، فرزاد حاتمیان در نقش سرایدار، نازگل فرنقی در نقش دختربچه و حمید غلامی در نقش نگهبان شرکت به ایفای نقش می‌پردازند.
مهام خاطرنشان کرد: زمانی برای پخش این سریال تلویزیونی در نظر گرفته نشده و سازمان صدا وسیما این موضوع را مشخص می‌کند. همچنین خط سیر کلی داستان پس از کلید خوردن این سریال، هیچ تغییری پیدا نکرده است.
گفتنی است، سریال “پنچری” به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام هم‌اکنون در حال تصویربرداری است و پیش‌تر از آن به عنوان یکی از گزینه‌های پخش در ماه مبارک رمضان نام برده شده بود.

 

حمید لولایی برزو نیک نژاد مهران مهام یوسف تیموری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین