کد خبر: 4418 A

نظر عجیب همسر لرستانی درباره قصور پزشکی در مرگ عارف

نظر عجیب همسر لرستانی درباره قصور پزشکی در مرگ عارف

یک زمان‌هایی پیش خودم فکر می‌کردم که عارف چطور درباره همه چیز این‌قدر اطلاعات دارد.

ایران آرت: الهام ناصری گفت: من واقعا نمی‌دانم که این کلمه قصور پزشکی از کجا آمده است؟!

الهام ناصری همسر عارف لرستانی در خصوص حواشی درگذشت همسرش و این ادعا که فوت این هنرمند ناشی از قصور پزشکی بوده، گفت: من واقعا نمی‌دانم که این کلمه قصور پزشکی از کجا آمده است؟! چرا که من تمام آن روز با هیچ‌کس نه تلفنی و نه حضوری، در این باره صحبت نکرده‌ام و اصلا این کلمه قصور پزشکی از دهان من خارج نشده است. واقعا نمی‌دانم این حرف از کجا آمده است؟! من به شدت این مسئله را تکذیب می‌کنم. این حرف از طرف من نبوده است. این نکته که بعضی از دوستان آمده‌اند، ماجرا را فهمیده‌اند و با خود تجزیه و تحلیل کرده‌اند را نمی دانم؛ ولی از این مطمئنم که این حرف از طرف من نبوده است.

همسر عارف لرستانی: خطای پزشکی را تکذیب می‌کنم

وی در خصوص زمان اعلام نتیجه پزشکی معاینات عارف لرستانی اظهار داشت: من واقعا نمی‌دانم؛ چرا که زمان دقیق وجود ندارد. یکی می‌گوید سه ماه دیگر و دیگری می‌گوید چهل روز دیگر. ضمن اینکه این نتیجه اصلا به من داده نمی شود و به برادر بزرگتر داده خواهد شد. من اصلا این قوانین را نمی دانم.

ناصری در خصوص خاطره‌ای از همسر خود گفت: زندگی من با عارف از اول، خاطره بود. همه چیز برای عارف دغدغه بود و آدم بی تفاوتی نسبت به هیچ چیز نبود. مخصوصا دغدغه‌ها و مسائل اجتماعی که در جامعه وجود داشت. عارف روح خیلی بزرگی داشت و بسیار انسان با سوادی بود و یک زمان‌هایی پیش خودم فکر می‌کردم که عارف چطور درباره همه چیز این‌قدر اطلاعات دارد؛ مسائل دینی، تاریخی، روانشناسی و ادبیات درباره همه چیز. درباره شغل خودش، تئاتر، کارگردانی و … می دانست. بی‌اندازه انسان با سوادی بود و من تنها افسوس می خورم که جای چنین انسان‌هایی بسیار خالی است و ما آدم‌های باسواد کم داریم.

 

درگذشت عارف لرستانی همسر عارف لرستانی الهام ناصری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین