کد خبر: 43447 A

توبی آنوومیر به "ماتریکس 4" پیوست/ ادامه همکاری با خواهران واچوفسکی

توبی آنوومیر به "ماتریکس 4" پیوست/ ادامه همکاری با خواهران واچوفسکی

توبی آنوومیر، بازیگر سریال "سنس 8" جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم "ماتریکس 4" اضافه شده است.

ایران آرت، توبی آنوومیر، بازیگر آمریکایی که اصالتاً اهل کشور نیجریه بوده، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم "ماتریکس 4" اضافه شده است. این بازیگر سابقه همکاری با لانا و لی لی واچوفسکی را در مجموعهٔ تلویزیونی علمی تخیلی "سنس۸" را دارد. همان‌طور که مطلع هستید، سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) اعلام کرده بود که این سریال پس از پخش دو فصل و یک قسمت ویژه کریسمس، لغو شده است و برای فصل سوم تمدید نمی‌شود. کار ساخت این سریال جاه‌طلبانه بر عهده واچوفسکی‌ها،‌ کارگردانان سه‌گانه فیلم‌های "ماتریکس" به‌ همراه جی. مایکل استرازینسکی بوده است. توبی آنوومیر در این سریال با بازیگرانی چون بائه دونا، جامی کلایتون، تینا دسای، مکس ریملت، برایان جی اسمیت، داریل هانا، فریما اگیمن، انوپم کهیر، ترنس مان، نوین اندروز، میگل آنخل سیلوستره و تاپنس میدلتون همبازی بود. داستان سریال "سنس 8"در مورد هشت غریبه از نقاط مختلف جهان بود که ناگهان ازطریق ارتباط ذهنی و عاطفی به یکدیگر مرتبط می‌شوند و باید راهی برای زنده ماندن از دست کسانی که آن‌ها را به چشم تهدیدی برای نظم جهانی می‌پنداشتند پیدا می‌کردند.

ماتریکس 4

به گزارش زومیت، هنوز اطلاعاتی از نقشی که توبی آنوومیر که قرار است در قسمت چهارم مجموعهٔ سینمایی محبوب "ماتریکس" ایفا کند منتشر نشده است و باید منتظر اخبار آتی در این رابطه بمانیم. ماه شهریور امسال بود که شرکت برادران وارنر (Warner Bros) رسماً ساخت قسمت جدید مجموعه "ماتریکس" را تأیید و اعلام کرد که در این فیلم قرار است شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو و کری-ان ماس در نقش ترینیتی باشیم و همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده دارد. چندی پیش سایت خبری کلایدر از منابع خود متوجه شد که جاناتان گروف، بازیگر سریال Mindhunter (شکارچی ذهن)، به‌ جمع بازیگران فیلم "ماتریکس 4" اضافه شده که هنوز اطلاعاتی از نقش او نیز در دسترس نیست. علاوه ‌بر گروف، یحیی عبدل متین دوم، نیل پاتریک هریس و جسیکا هنویک، سه بازیگر جدید دیگری هستند که تاکنون به این فیلم اضافه شده‌اند. علاوه‌ بر این بازیگران، جیدا پینکت اسمیت، بازیگر نقش نیوبی نیز در حال انجام مذاکره با شرکت برادران وارنر برای بازگشت در قسمت جدید فیلم "ماتریکس"است که او درواقع سومین بازیگری خواهد بود که از سه‌گانه اصلی در قسمت جدید این مجموعه بازمی‌گردد. همچنین طبق شایعات، عبدل متین دوم احتمالاً نقش نسخه جوان‌تر شخصیت مورفیوس را در فیلم "ماتریکس 4" بازی کند.

در این فیلم قرار است شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو و کری-ان ماس در نقش ترینیتی باشیم و همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده دارد

همچنین در حال حاضر می‌دانیم که الکساندر همن و دیوید میچل به نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم "ماتریکس"کمک خواهند کرد. علاوه‌بر این، طبق خبری که چندی پیش سایت خبری هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرد، جان تول، فیلمبردار برنده ۲ جایزه اسکار برای فیلم Legends of the Fall (افسانه‌های خزان) و فیلم Braveheart (شجاع‌دل) که برای فیلم‌برداری فیلم The Thin Red Line (خط باریک سرخ) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، در حال مذاکره با مسئولان شرکت برادران وارنر برای پذیرفتن فیلم‌برداری فیلم "ماتریکس 4" است. جان تول فیلم‌برداری آثار دیگری چون فیلم The Last Samurai (آخرین سامورایی)، فیلم Tropic Thunder (تندر استوایی)، فیلم Cloud Atlas (کلاود اطلس)، فیلم Iron Man 3 (آیرون من ۳)، فیلم Jupiter Ascending (صعود ژوپیتر) و سریال Sense8 را نیز بر عهده داشته است. بیل پوپ، فیلمبردار سه‌گانه اصلی مجموعه نیز به علت حضور در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) نمی‌تواند در قسمت چهارم فیلم "ماتریکس"حضور داشته باشد.

سه‌گانه مجموعه "ماتریکس" در مجموع بیش از ۱.۶۰۰ میلیارد دلار فروش داشت و یکی از پروژه‌های موفق شرکت برادران وارنر بود. فیلم "ماتریکس"به کارگردانی لی لی و لانا واچوفسکی، در سال ۱۹۹۹ روی پرده‌ٔ سینما رفت و با استقبال تماشاگران و منتقدان روبه‌رو شد. این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۶۳ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد بیش از ۴۶۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و در ادامه دو قسمت بعدی فیلم ماتریکس در سال ۲۰۰۳ منتشر شدند. کیانو ریوز در نقش نئو (توماس اندرسون)، لارنس فیشبرن در نقش مورفیس، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، هوگو ویوینگ در نقش ایجنت اسمیت، جولیا آراهنگا در نقش ایپاک، مارکوس چونگ در نقش تنک، مت دوران در نقش موس، پل گودارد در نقش ایجنت براون، بلینا مک‌کلوری در نقش سویچ، جو پانتولیانو در نقش سایفر، گلوریا فاستر در نقش پیشگو، آنتونی ری پارکر در نقش دوزر و رابرت تیلور در نقش ایجنت جونز، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم "ماتریکس"حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. همچنین فیلم "ماتریکس"در ۴ بخش بهترین تدوین، بهترین جلوه‌های تصویری، بهترین تدوین صدا و بهترین میکس صدا، موفق به دریافت جایزه اسکار شده است.          

مراحل فیلم‌برداری قسمت جدید فیلم "ماتریکس"از سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد که قابل انتظار است این فیلم در سال ۲۰۲۱ اکران شود.

 

ماتریکس 4 سنس 8 توبی آنوومیر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین