کد خبر: 43441 A

پیوستن اما هوروت به "ارباب حلقه‌ها"/ واگذاری نقش اصلی به بازیگر تازه کار

پیوستن اما هوروت به "ارباب حلقه‌ها"/ واگذاری نقش اصلی به بازیگر تازه کار

اما هوروت، بازیگر تازه‌کار، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران سریال "ارباب حلقه‌ها" برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی سریال ملحق شده است.

ایران آرت، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری برای بازی در نقش اصلی به جمع بازیگران سریال "ارباب حلقه‌ها" اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که اما هوروت، بازیگر تازه‌کار، به جمع بازیگران این سریال فانتزی و پر هزینه اضافه شده و قرار است یکی از نقش‌های اصلی سریال را بر عهده داشته باشد. بااین حال، اطلاعاتی از نقش این بازیگر منتشر نشده و تاکنون شبکه آمازون واکنش رسمی به این خبر نداشته است. پیش از این حضور ویل پولتر در نقش بلدور، مارکلا کاونا در نقش تیرا، جوزف ماورل در نقش Oren (اورن) و مکس بالدری، در سریال "ارباب حلقه‌ها" تایید و اعلام شده بود که روند استخدام بازیگران این سریال نیز همچنان ادامه خواهد داشت. 

به گزارش زومیت، در حال حاضر سریال "ارباب حلقه‌ها" برای فصل دوم نیز تمدید شده است و مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ در کشور نیوزیلند آغاز شود. جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال ارباب حلقه ها حضور خواهند داشت. خوان آنتونیو بایونا، کارگردان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده)، وظیفه کارگردانی دو قسمت اول این سریال فانتزی را بر عهده دارد. ماه اسفند گذشته اطلاعات جدیدی از سریال ارباب حلقه‌ها منتشر شد که طبق آن، به نظر می‌رسد که اتفاقات سریال "ارباب حلقه‌ها" قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد، اما تاکنون اطلاعات بیشتری از اتفاقات این سریال منتشر نشده است.

انتظار می‌رود که سریال "ارباب حلقه‌ها" در سال ۲۰۲۱ از شبکه آمازون منتشر شود. هوروت پیش از این سابقه بازی در فیلم Like.Share.Follow، فیلم The Gallows Act II و فیلم The Mortuary Collection را در کارنامه خود داشته و فیلم Viscous و سریال Don't Look Deeper از جمله کارهای بعدی این بازیگر جوان خواهند بود.

 

ارباب حلقه‌ها اما هوروت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین