کد خبر: 4329 A

فرزاد حسنی مجری بعدی برنامه هفت است؟

فرزاد حسنی مجری بعدی برنامه هفت است؟

تیم تهیه خیلی دوست دارند بگویند که فراستی هم در کار می ماند اما باید دید این منتقد سینمایی باز می تواند روی آنتن باشد یا نه؟

ایران‌آرت: هفت در دوره بعد از افخمی هم با همین گروه برنامه ساز پیش می رود. تنها خود او از کار جدا می شود. البته تیم تهیه خیلی دوست دارند بگویند که فراستی هم در کار می ماند اما باید دید این منتقد سینمایی که کافه اش در تهران را افتتاح کرده و به دلیل هجمه های بیرونی باز می تواند روی آنتن باشد یا نه؟ به هر حال آنها به تعارف یا از ته قلب شان از افخمی خواسته اند چند گزینه را معرفی کند. افخمی اسمی از این گزینه ها نمی آورد ولی این روزها و خیلی سریع چند نام سر زبان ها افتاده است اما جنجالی‌ترین گزینه چه کسی است؟

پروینی و منصوری خودشان هم نامی در ذهن دارند که اصلا ایده اولیه هفت را به پورمحمدی داده بود. کسی که مدیر شبکه سه دوستش داردت. فرزاد حسنی همیشه ادعا داشته هفت ایده او بوده و باید درست اجرایش می کردند. حسنی که پس از چند سال ممنوع التصویری با اجرای برنامه تخصصی پزشکی به تلویزیون برگشته، گزینه مد نظر گروه سازنده هفت برای جایگزینی بهروز افخمی است؛ گزینه ای که رزومه اش در سینما ایفای نقش های کوتاه در بعضی فیلم های خاص بوده است اما در زمینه اجرای تاک شو یکی از بهترین گزینه های این روزهای رسانه ملی است.

باید دید دست اندرکاران برنامه «هفت» و مدیران شبکه سه برای جنجالی ترین برنامه سینمایی سال های اخیر سینما در نهایت چه تصمیمی خواهند گرفت و از بین گزینه های مطرح چه کسی را انتخاب می کنند یا با یک انتخاب جدید و غیرمترقبه مخاطبان هفت را غافلگیر خواهند کرد.

 

 

برنامه هفت مسعود فراستی بهروز افخمی فرزاد حسنی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین