کد خبر: 43276 A

ادعای تازه جرج میلر/قسمت تازه "مکس دیوانه" در راه است

ادعای تازه جرج میلر/قسمت تازه "مکس دیوانه" در راه است

جرج میلر در مصاحبه جدید خود مدعی شد قطعا دنباله فیلم سینمایی "مکس دیوانه" را خواهد ساخت.

ایران آرت، جرج میلر اکنون درگیر پروژه جدید خود به نام "سه هزار سال آرزوست" که قرار است فیلمبرداری آن در ماه مارس در استرالیا آغاز شود و بازیگرانی مثل ادریس آلبا و تیلدا سوینتون در آن نقش آفرینی می‌کنند.

این فیلم اولی جرم میلر بعد از فیلم سینمایی "مکس دیوانه:جاده خشم" خواهد بود که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود. "مکس دیوانه" یکی از موفق‌ترین و به نظر بعضی‌ها بهترین فیلمی است که در ژانر اکشن تولید شده و مدت هاست که مخاطبان آن مشتاق فیلم جدیدی از آن هستند و میلر در مصاحبه‌ای با ددلاین این موضوع را تایید کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او با اشاره به اینکه در حال حاضر برای دنباله "جاده خشم" حاضر می‌شود، گفت: کار من با داستان مکس دیوانه تمام نشده است. تصور می‌کنم باید چندکار را همزمان انجام دهد و بعد از آن فیلم قطعا یک فیلم دیگر از مکس دیوانه وجود خواهد داشت.

جرج میلر پیش از این با کمپانی سازنده مکس دیوانه (برادران وارنر) با مشکل مواجه و مدعی شده بود که از بودجه ۱۵۷ میلیون دلاری این فیلم ۹ میلیون دلار از آن به شرکت وی تعلق می‌گیرد که برادران وارنر برای پرداخت آن اقدام نکرده است. همچنین برادران وارنر هم مدعی بود که با میلر برای ساخت فیلمی ۱۰۰ دقیقه‌ای برای رده سنی ۱۳ سال به توافق رسیده بود، اما این کارگردان فیلمی ۱۲۰ دقیقه‌ای برای رده سنی بزرگسال تولید کرده است.

فیلم سینمایی "مکس دیوانه ۲۰۱۵" با نقش آفرینی تام هاردی، فاتح چندین اسکار است و برای سال‌ها جزو برترین‌ها بوده است. این فیلم هنوز هم بین بهترین فیلم‌های دهه اخیر سینما محسوب می‌شود.

 

تام هاردی مکس دیوانه جرج میلر مد مکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین