کد خبر: 43209 A

درخواست تازه دیزنی از طرفداران فیلم "آلیتا: فرشته جنگ"/ مبارز رزا سلرز برای ادامه نقشش

درخواست تازه دیزنی از طرفداران فیلم "آلیتا: فرشته جنگ"/ مبارز رزا سلرز برای ادامه نقشش

تهیه کننده فیلم "آلیتا: فرشته جنگ" در مصاحبه جدید خود از طرفداران خواسته تا به تلاش خود برای جلب توجه دیزنی و ساخت دنباله این فیلم ادامه دهند.

ایران آرت، فیلم "آلیتا: فرشته جنگ" (آلیتا: فرشته جنگ) در بهمن سال گذشته با دریافت نقدهای متوسط به روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم موفق شد بیش از ۴۰۴.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۸۵.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۳۱۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. بااین حال، عملکرد این فیلم در گیشه با توجه به بودجه ساخت ۱۷۰ میلیون دلاری فیلم، پایین‌تر از انتظار بود و ساخت دنباله آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تهیه کننده این فیلم لایو اکشن از طرفداران خواسته تا به تلاش خود برای ساخت دنباله فیلم "آلیتا: فرشته جنگ" ادامه دهند. در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که والت دیزنی علاقه‌ای به ساخت دنباله این فیلم ندارد، اما اکنون جان لاندو، تهیه کننده فیلم آلیتا: فرشته جنگ، از طرفداران خواسته تا به تلاش خود ادامه دهند. لاندو به CinemaBlend گفت: من فکر می‌کنم که طرفداران آلیتا باید هم‌اکنون به دیزنی که خانه جدید فیلم است نشان دهند که یک قسمت دیگر از فیلم Alita چقدر برای ما مهم است و امیدوارم روزی در این فیلم سرمایه‌گذاری کنیم. زمانی که جیمز کامرون قرار بود فیلم Alita را کارگردانی کند، او در ذهن خودش دو داستان دیگر را نیز داشت و مشخص و ترسیم کرد که در دو قسمت دیگر به چه سمتی قرار است برویم.

آلیتا: فرشته جنگ

به گزارش زومیت، پیش از این نیز در مرداد ماه امسال رزا سلزار، بازیگر نقش آلیتا، گفت که حاضر است تا آخرین نفس این نقش را بازی کند و او دوست دارد که ساخت دنباله یا دنباله‌های فیلم "آلیتا: فرشته جنگ" تایید شود. رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، جنیفر کانلی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "آلیتا: فرشته جنگ" حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رابرت رودریگز بوده است و جیمز کامرون نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور داشته است.

دیزنی آلیتا: فرشته جنگ رزا سلرز
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین