کد خبر: 43197 A

احتمال پخش "مانکن" در ترکیه/ بابک کایدان: نزدیک شدن به خط قرمزها لازمه سریال سازی است!

احتمال پخش "مانکن" در ترکیه/ بابک کایدان: نزدیک شدن به خط قرمزها لازمه سریال سازی است!

بابک کایدان، نویسنده سریال مانکن اخیرا در مصاحبه‌‌ای درباره این سریالِ شبکه نمایش خانگی صحبت کرده است.

ایران آرت، سریال "مانکن" ساخته حسین سهیلی زاده است که با نویسندگی بابک کایدان ساخته شده است. پخش این سریال ایرانی مدتی پیش در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، بابک کایدان با حضور در برنامه رادیویی "صحنه" در باب سریال "مانکن" صحبت کرده است. وی از مقایسه این سریال با محصولات تلویزیون ترکیه صحبت کرده و در بخشی از صحبت‌های خود از شخصیت محمدرضا فروتن سخن گفته است. بابک کایدان درباره مقایسه تعقیب و گریزهای سریال "مانکن" با سریال‌های ترکیه‌ای به قرار زیر صحبت کرده است. او در این باره گفت:ما اگر بتوانیم مثل آنها سریال بسازیم و تبدیل بشویم به یک قطب چرخه سرمایه که خیلی هم برد کردیم و باید خوشحال باشیم؛ بنابراین این ایراد نیست و اگر ما یادمان برود آنها در اصل جذب مخاطب قوی هستند و نقاط قوت دارند که داریم خودمان را گول می‌زنیم.

وی در باب گستره‌ی مخاطبان سریال "مانکن" گفت: ایرانیان خارج از کشور سریال "مانکن" را دنبال می‌کنند و حتی جالب است بگویم که ما مخاطبان غیرایرانی هم داریم و حتی شنیدم که دارد مذاکراتی صورت می‌گیرد که سریال مانکن در ترکیه هم پخش بشود و آنها دارند استقبال می‌کنند.

به گزارش زومیت، بابک کایدان در بخشی از صحبت‌های خود از محتوای سریال "مانکن" سخن گفته است: در حوزه محتوا هم فکر نمی‌کنم سریال "مانکن" یا سریال‌های دیگر شبکه نمایش خانگی از عرف و خط و خطوط جدا شده باشد. سریال ما پیام غیراخلاقی ندارد؛ چراکه اگر داشت مطمئن باشید قبل از ارشاد مردم واکنش نشان می‌دادند اما خب به هر حال نزدیک شدن به خط قرمزها لازمه سریال‌سازی است.

بابک کایدان همچنین درباره شخصیت‌پردازی محمدرضا فروتن در سریال "مانکن" صحبت کرد و گفت: آنچه که خودم ایده‌آلم بود این بود که اخگر فساد بیشتری در شخصیتش داشته باشد و یک سمت و عنوان بالایی داشته باشد اما از من خواسته شد او را مامورنما و قاضی‌نما جا بزنم اما من دوست داشتم او را قاضی فاسد اخراج شده تصویر کنم که مخالفت شد.

سریال "مانکن" با بازی بازیگرانی مانند محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، علی فرهنگی، رابعه مدنی، پانته‌آ کیقبادی، بهزاد محسنی، گلبرگ طهران زاد، بهزاد خلج، الهام پاوه نژاد، رضا توکلی، همایون ارشادی، لیندا کیانی، شبنم قلی خانی، محمد صادقی و عارفه معماریان جلوی دوربین رفته است.

محمدرضا فروتن مانکن بابک کایدان
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    خیلییییییییییییییییی عالی بود
    عاشق این فیلم هستم
    ممنون از عوامل تهیه کننده و گارگردان و بازیگران

  • ناشناس
    پاسخ

    نازنین بیاتی در مانکن عالیییییییی بودی مرسی
    مریلا جون زارعی خیلییییییی دوسش دارم باوقار و با شخصیت و شبنم قلی خانی که خیلی خوشگله
    فرزاد فرزین که خیلی طرفدار داره و امیرحسین آرمان که بازیشون عالیه
    مرسی از سازندگان

  • ناشناس
    پاسخ

    آفرین دقیقا درسته
    سریالای ترکیه ای خیلی خوبن حالا که یه فیلم شبیهشون اومده منتقدین همش دارن گیر میدن

  • نقدی دروغ
    پاسخ

    ایول به نویسنده دقیقا درست گفته 👍👍👍
    تا الان فیلمای ترکی خیلی خوب بودن حالا که یه فیلم مثلش اومده بد شدن😂
    مانکن بازیگران فوق العاده زیبا بازی کردن، سناریو عالی، دیالوگ ها کاملا به جا، بهترین فیلم ایران مانکن بود 🤩🤩
    من از شهرزاد خیلی بدم میاد بنظرم مانکن از شهرزاد خیلی بهتره یعنی اگه بخوایم از نظر داستان مقایسه کنیم مانکن با اختلاف بهتر از شهرزاده، از نظر بازیگری هم دسته کمی نداره شهرزاد همش بند بود به قباد هرجا قباد نبود فیلم آبکی میشد اما مانکن هر جا نوکر اخگر هم بود آدم از فیلم خسته نمیشد چه برسه به امیر حسین آرمان و نازنین بیاتی و فرزاد فرزین و مریلا زارعی و شبنم قلی خانی همین طور لیندا کیانی و........
    خداییش حیف میشد اگه فصل دوم ساخته نمیشد🌹راستی یه خبر خوب برای طرفداران مانکن اینکه اعلام شد مانکن فصل دوم بزودی از شبکه نمایش خانگی کاملا واقعی داستان رو هم نوشته میتونید برید بخونید 😎
    بهمن و نهایتن فروردین سال آینده پخش می شه💕

  • ناشناس
    پاسخ

    اره واقعا مانکن شبیه فیلم‌های ترکیه است، حالا اگه این سریال تو ترکیه هم پخش بشه مطمئنا بازدید زیادی پیدا خواهد کرد

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین