کد خبر: 43159 A

افشاگری جنیفر آنیستون از آزارهای جنسی/ روایت دیگری از زنان قدرتمند

افشاگری جنیفر آنیستون از آزارهای جنسی/ روایت دیگری از زنان قدرتمند

در مجموعه سریال‌هایی که سرویس استریم تازه‌تأسیس اپل منتشر کرده، مجموعه "برنامه صبحگاهی" با استقبال بهتری از سوی تماشاگران مواجه شده است.

ایران آرت، این سریال که پیش از انتشار فصل اول، برای فصل دوم هم تمدید شده، داستان دست‌اندرکاران یک بخش خبری صبحگاهی در تلویزیون آمریکاست که اگرچه در برابر دیگر برنامه‌های صبحگاهی، در صدر توجهات مخاطبان قرار دارند، اما با بحران ناشی از افشای آزارهای جنسی یکی از دو مجری اصلی این بخش خبری مواجه می‌شوند. مجری بلافاصله از سوی مدیران شبکه اخراج می‌شود و بقیه گروه برنامه‌ساز، باید تلاش کنند تا این مشکل بزرگ را حل کنند.

ادامه ماجراهای زنان قدرتمند

به گزارش خراسان، کمی بیشتر از دو سال از آغاز جنبش #MeToo گذشته است. در این مدت فیلم و سریال‌های زنانه فراوانی با محوریت زنان قدرتمند و باکفایت از جمله "دروغ‌های کوچک بزرگ"، "فلی‌بگ" و "خانم میسل شگفت‌انگیز" تولید شده و موفقیت‌های بی‌شماری به دست آورده‌اند. "برنامه صبحگاهی" نیز در همین دسته جای می‌گیرد. دو شخصیت اصلی سریال که زن هستند، با چالش‌هایی در کار و خانواده مواجه‌اند و هر دو تحت‌تأثیر بحران به‌وجودآمده و اخراج مجری مرد برنامه، زندگی و کارشان دستخوش تلاطم قرار می‌گیرد. "الکس لیوی" با بازی جنیفر آنیستون با چالش بالا رفتن سن و تکراری شدن برای مخاطبان دست‌وپنجه نرم می‌کند و در تلاش برای اثبات توانایی‌های خود و فرار از بازنشستگی ا‌ست. "بردلی جکسون" با بازی ریس ویترسپون نیز که در اوایل دوران حرفه‌ای خود به سر می‌برد، مشکلات خانوادگی فراوانی دارد؛ شامل پدری دایم‌الخمر، برادری معتاد و مادری تنها که باید در عین تلاش برای بالا رفتن از پله‌های موفقیت، بر آن‌ها نیز فائق آید. "برنامه صبحگاهی" همچنین زوایای تازه‌ای از جنبش #MeToo را باز می‌کند و لایه‌های جدیدی از ماجرای افشای آزارهای جنسی را می‌شکافد.

خوش‌ریتم و سرگرم‌کننده

"برنامه صبحگاهی" ریتم مناسبی دارد و سرگرم‌کننده از آب درآمده است. با وجود این بحث‌هایی که درباره جنبش‌های زنان و اتفاقات خبری، مطرح می‌کند، نیاز به دقت بیشتری دارد، زیرا طراحی اصلی آن برای مخاطب بومی است. سازندگان "برنامه صبحگاهی" لحنی نسبتاً متفاوت را برای روایت اتفاقات درون شبکه تلویزیونی و درون خانه شخصیت‌ها برگزیده‌اند، لحنی که پیداست با واکنش‌های مثبت مخاطبان مواجه شده است. ریس ویترسپون در "برنامه صبحگاهی" نقش‌آفرینی بسیار خوبی داشته و به روند موفقیت خود پس از "دروغ‌های کوچک بزرگ" تداوم بخشیده است. استیو کارل نیز در نقش "میچ کسلر" که آزارهای جنسی‌اش افشا شده، موفق ظاهر شده است،همچنین یکی دو بازیگر دیگر از جمله بیلی کروداپ که نقش مدیر بخش خبر شبکه تلویزیونی مورد بحث را ایفا کرده است. با این حال عملکرد جنیفر آنیستون انتظارها را برآورده نکرده و کمی بازی‌اش از نقش بیرون زده است.

 

جنیفر آنیستون برنامه صبحگاهی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین