کد خبر: 42945 A

بازگشت 4K شاتر آیلند/ دهمین سالگرد اثر جنجالی اسکورسیزی

بازگشت 4K شاتر آیلند/ دهمین سالگرد اثر جنجالی اسکورسیزی

شرکت پارامونت پیکچرز به مناسبت دهمین سالگرد اکران فیلم Shutter Island، یک نسخه بلوری 4K از این فیلم را معرفی کرده است.

ایران آرت، در فوریه سال ۲۰۱۰ بود که فیلم "شاتر آیلند"به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، به‌روی پرد‌ه‌های سینما رفت و با اینکه مانند بیشتر فیلم‌های این کارگردان نتوانست تحسین اکثر منتقدان را به‌دست آورد، اما در مقابل توانست نظر مثبت طرفداران و بینندگان را جلب کند و تا به امروز شاهد بحث و تحلیل‌های زیادی در مورد داستان و اتفاقات فیلم به خصوص پایان آن بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نسخه دهمین سالگرد فیلم جزیره شاتر معرفی شده است. شرکت پارامونت پیکچرز اعلام کرد که به مناسبت دهمین سالگرد اکران فیلم، قرار است نسخه بلوری با کیفیت 4K فیلم Shutter Island در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۰ (۲۲ بهمن ۱۳۹۸) در بازار خانگی منتشر شود. همچنین نسخه دهمین سالگرد فیلم جزیره شاتر دارای یک نسخه استیل‌بوک محدود نیز است و شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه استیل‌بوک این فیلم را مشاهده کنید:

شاتر آیلند

به گزارش زومیت، فیلم "شاتر آیلند"که با بودجه‌ای معادل ۸۰ میلیون دلار تولید شده بود، در نهایت موفق شد بیش از ۲۹۴.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۱۲۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۶۶.۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. لئوناردو دی کاپریو، مارک روفالو، بن کینگزلی، میشل ویلیامز، امیلی مورتیمر، پاتریشا کلارکسون و روبی جرینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "شاتر آیلند"حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم "شاتر آیلند"اقتباسی از رمانی به همین نام اثر دنیس لهان است که لینا کالوگریدیس وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته است. فیلم The Irishman (ایرلندی) جدیدترین اثر مارتین اسکورسیزی، کارگردان برنده جایزه اسکار است که در روز چهارشنبه از شبکه Netflix منتشر شد که نتفلیکس امید زیادی به موفقیت این فیلم در فصل جوایز نیز دارد. در ادامه اسکورسیزی قرار است فیلم Killers of the Flower Moon (قاتلان فلاور مون) را کارگردانی کند که در این فیلم شاهد حضور دیکاپریو و احتمالا رابرت دنیرو خواهیم بود.

 

مارتین اسکورسیزی لئوناردو دی کاپریو شاتر آیلند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین