کد خبر: 42787 A

هنری کویل در انتظار "سوپرمن"/ هنوز شنل ابرقهرمانی را آویزان نکرده‌ام!

هنری کویل در انتظار "سوپرمن"/ هنوز شنل ابرقهرمانی را آویزان نکرده‌ام!

هنری کویل بازیگر بریتانیایی مجموعه فیلم‌های "سوپرمن" اعلام کرد که هنوز شنل ابرقهرمانی خود را آویزان نکرده است.

ایران آرت، این بازیگر، کار خود با کاراکتر سوپرمن را از "مرد پولادین" در سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و این اواخر در فیلم شکست خورده "لیگ عدالت" (۲۰۱۷) حضور داشت.

هنری کویل که این روزها مشغول بازی در سریال درام-فانتزی "جادوگر" کمپانی نتفلیکس است در گفتگو با شماره ماه دسامبر مجله "سلامت مردان" اعلام کرد دوران او با این کاراکتر دی‌سی‌کامیکز پایان نیافته است.

او گفت: شنل سوپرمن هنوز در کمد و مال من است. من در تاریکی و سکوت، نظاره‌گر جریانات نخواهم نشست. من این نقش را واگذار نخواهم کرد. هنوز چیزهای زیادی برای ارائه در این نقش دارم. هنوز قصه‌های فراوان، حقیقت‌های فراوان و عمقی زیادی از صداقت درباره سوپرمن وجود دارد که وارد آن نشده‌ام. من می‌خواهم بازتابی از کتاب‌های کمیک باشم و این برایم بسیار با اهمیت است. هنوز عدالت بسیاری برای اجرا در حق سوپرمن باقی‌ مانده است. وضعیت این است: خواهید دید.

به گزارش برنا، این گفتگوی کویل از پی آن می‌آید که کمپانی برادران‌وارنر بعد از شکست تجاری "لیگ عدالت" از اعلام برنامه‌های خود برای ادامه فیلم‌های سوپرمن با بازی این بازیگر در طرح توسعه دنیای سینمایی دی‌سی‌کامیکز خودداری کرده است. جدیدترین اثر برادران‌وارنر در دنیای سینمایی دی‌سی‌کامیکز فیلم ابرقهرمانی "آکوامن" بود که بیش از ۱ میلیارد دلار فروش جهانی داشت.

هنری کاویل اخیرا در فیلم اکشن و جاسوسی "ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت" در کنار تام کروز حضور داشته است و سریال تلویزیونی "جادوگر" او ۲۰ دسامبر از نتفلیکس پخش خواهد شد.

سوپرمن برادران وارنر نتفلیکس هنری کویل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین