کد خبر: 42749 A

5 فیلم مارول در انتظار نمایش/ تعویق اکران "آخرین دوئل" و "کینگز من"

5 فیلم مارول در انتظار نمایش/ تعویق اکران "آخرین دوئل" و "کینگز من"

والت دیزنی به‌تازگی تاریخ اکران چند فیلم جدید مارول تا فیلم‌های فاکس قرن بیستم را تایید و اعلام کرده است.

ایران آرت، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، والت دیزنی تاریخ اکران چندین فیلم جدیدش را اعلام کرده است. در ابتدا ددلاین اعلام کرد که تاریخ اکران ۵ فیلم جدید دنیای سینمایی مارول اعلام شده که طبق آن، این پنج فیلم به ترتیب در تاریخ‌هایی چون ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۵ مهر ۱۴۰۱)، ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱)، ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲)، ۲۸ جولای ۲۰۲۳ (۶ مرداد ۱۴۰۲) و ۳ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۲ آبان ۱۴۰۲) اکران خواهند شد. بدین ترتیب تعداد فیلم‌های سال ۲۰۲۲ مارول استودیو نیز به عدد ۴ افزایش یافت و همچنین در سال ۲۰۲۳ نیز قرار است شاهد اکران ۴ فیلم دیگر باشیم که اطلاعاتی از این فیلم‌ها تاکنون منتشر نشده است. قابل انتظار است که در طول سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ شاهد اکران فیلم‌هایی چون فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳)، دنباله‌ی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، فیلم Blade (بلید)، فیلم Ant-Man 3 (انت-من ۳)، فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) و حتی ریبوت فیلم X-Men (ایکس من) باشیم.

مارول

به گزارش زومیت، فیلم‌های مارول تنها فیلم‌هایی نیستند که تاریخ اکران جدیدی برای آن‌ها اعلام شده و به نقل از هالیوود ریپورتر، والت دیزنی تاریخ اکران چند فیلم فاکس قرن بیستم را نیز اعلام کرده است. در ابتدا اعلام شد که اکران فیلم The King’s Man (کینگز من) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) اکران شود، حدود ۷ ماه عقب افتاده و حال قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman (کینگزمن) قرار است در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود. اطلاعات بیشتری در مورد این تاخیر منتشر نشده است، اما این دومین تاخیر در اکران این فیلم است. در ادامه اعلام شد که فیلم The Last Duel (آخرین دوئل) که ریدلی اسکات وظیفه کارگردانی آن را بر عهده دارد، قرار است در کریسمس سال ۲۰۲۰ اکران شود.

مارول

فاکس قرن بیستم اعلام کرد که فیلم The Last Duel در ابتدا اکران کوتاهی را در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ۱۳۹۹) تجربه خواهد کرد تا فرصت برای حضور در فصل جوایز را داشته باشد. در ادامه اکران گسترده این فیلم از تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۹ دی ۱۳۹۹) آغاز خواهد شد. استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار و بخش انیمیشن والت دیزنی هم بی نصیب نبودند و در ابتدا اعلام شد که انیمیشن اول پیکسار در سال ۲۰۲۲ که قرار بود در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۲ (۲۷ اسفند ۱۴۰۰) اکران شود، اکران قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۲ (۲۰ اسفند ۱۴۰۰) به‌روی پرده‌های سینما برود. همچنین انیمیشن جدید پیکسار برای اکران در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) و انیمیشن جدید والت دیزنی برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شد‌ه‌اند.

مارول کینگزمن آخرین دوئل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین