کد خبر: 42631 A

عکس‌های زیادی منتشر کردم تا هر سلیقه‌ای استفاده کند!/توضیحات بهنوش بختیاری از حاشیه تازه‌اش

عکس‌های زیادی منتشر کردم تا هر سلیقه‌ای استفاده کند!/توضیحات بهنوش بختیاری از حاشیه تازه‌اش

بهنوش بختیاری در یک برنامه رادیویی درمورد علت انتشار بیش از 100 عکس در صفحه شخصی‌اش صحبت کرد.

ایران آرت، بهنوش بختیاری شب گذشته مهمان برنامه "صحنه" در شبکه رادیویی تهران بود و در گفت و گوی خود به نکات جالبی اشاره کرد.

وی درخصوص توجه و حمایت از پیشکسوتان در روزهایی که ملکه رنجبر روی تخت بیمارستان است گفت: باید برای هنرمندان تا زنده هستند مراسم قدردانی بگذاریم تا بدانند قدردان زحمات‌شان هستیم و آنها را حمایت می‌کنیم.

به گزارش برنا، او در ادامه از سوابق همکاری‌اش با ملکه رنجبر گفت و او را یک ملکه خواند.

نکته جالب دیگری که در مصاحبه تلفنی بهنوش بختیاری شنیده شد، علت انتشار بیش از 100 عکس به فاصله کوتاهی قبل از قطع شدن اینترنت بود که او دراین باره گفت: من در تمام این سال‌ها از خودم عکس کمی  منتشر می‌کردم، به همین دلیل خیلی‌ها از من می خواستند چند عکس از خودم منتشر کنم تا محبور نشوند از صفحه‌های دیگر عکس بردارند. حتی خیلی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها از این موضوع گلایه‌مند بودند. به همین دلیل به خاطر آنها تعداد زیادی عکس از خودم در شکل و شمایل مختلف منتشر کردم تا هر سلیقه‌ای بتواند از آنها استفاده کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص قراردادهای همکاری اخیرش گفت: از سه، چهار کار اخیرم هیچ دریافتی نداشتم و چون می‌دانستم پروژه‌ها و دوستان شریط مالی مناسبی ندارند یک یاعلی نوشتم و زیر آن‌ها را امضا کردم و الان هم مدارکش موجود است.

 

بهنوش بختیاری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین