کد خبر: 42625 A

انتقاد خانم بازیگر از صحنه‌های برهنگی پرطرفدارترین سریال/ اشک‌هایم جاری می‌شد

انتقاد خانم بازیگر از صحنه‌های برهنگی پرطرفدارترین سریال/ اشک‌هایم جاری می‌شد

بازیگر نقش دنریس در سریال "بازی تاج‌وتخت" می‌گوید برای گرفتن برخی صحنه‌های غیراخلاقی از شدت فشار و شرم اشک‌هایش جاری می‌شد و گریه می‌کرد.

ایران آرت: امیلیا کلارک، بازیگر نقش دنریس تارگرین در "بازی تاج و تخت" اعتراف کرد برای حضور در برخی صحنه‌های غیراخلاقی این سریال به شدت تحت فشار بوده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ای‌پی، بازیگر ۳۳ ساله انگلیسی یکی از شخصیت‌های اصلی سریال حماسی شبکه اچ‌بی‌او بود که به دلیل داشتن صحنه‌های خشن و برهنگی به شدت از آن انتقاد می‌شد. کلارک که در زمان آغاز فیلمبرداری "بازی تاج و تخت" ۲۳ سال داشت، اعتراف کرد پیش از رفتن مقابل دوربین برای گرفتن برخی صحنه‌های غیراخلاقی از شدت فشار و شرم اشک‌هایش جاری می‌شد و گریه می‌کرد.

بازیگر نقش ملکه دنریس تارگرین در این باره گفت: "من قرارداد بستم و آنها فیلمنامه را برایم فرستادند. وقتی متن را می‌خواندم و به برخی صحنه‌ها می‌رسیدم، آه از نهادم برمی‌آمد. تازه درسم تمام شده بود و فکر می‌کردم این شغل من است. با خودم می‌گفتم اگر این صحنه در فیلمنامه هست، حتما به آن نیاز بوده است. پس هیچ چیز را جدی نمی‌گیرم و خیلی خونسرد با موضوع برخورد می‌کنم."

نکته جالب اینکه کلارک حالا در ۳۳ سالگی از تجربه‌های بازی در "بازی تاج و تخت" درس گرفته و با زیرکی می‌داند آیا برهنه شدن در یک صحنه فیلم لازم است یا نه. او معتقد است در صحنه‌هایی که نیاز نباشد حتی با عوامل تولید می‌جنگد تا برخی نماها را از فیلمنامه حذف کنند.

 

امیلیا کلارک بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین