کد خبر: 4257 A

چالش رضا کیانیان برای وزیر بهداشت: سرنوشت کیارستمی چه شد؟/ متاسفم!

چالش رضا کیانیان برای وزیر بهداشت: سرنوشت کیارستمی چه شد؟/ متاسفم!

رضا کیانیان دیروز در مراسم تقدیرش در اختتامیه دوم هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت از عباس کیارستمی فیلمساز فقید ایرانی یاد کرد

ایران‌آرت: رضا کیانیان دیروز در مراسم تقدیرش در اختتامیه دوم هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت از عباس کیارستمی فیلمساز فقید ایرانی یاد کرد.

دومین بخش از سه اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت روز گذشته دوشنبه 28 فروردین 1396 در پردیس تئاتر تهران برگزار شد. این مراسم در دو بخش اجرا شد و بخش دوم آن به دلیل حضور دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی و رضا کیانیان مهمترین بخش مراسم بود. در بخش دوم این اختتامیه، از یک عمر فعالیت هنری رضا کیانیان تجلیل شد.

در این بخش، وزیر بهداشت لوح تقدیر کیانیان را اهدا کرد. 

کیانیان رو به دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت گفت: آقای وزیر سوالی از شما دارم، واقعا و بالاخره سرنوشت عباس کیارستمی چه شد؟ او تنها کسی بود که به تنهایی مقابل سینمای امریکا ایستاد و ما قدر این هنرمند بزرگ را ندانستیم.

بازیگر فیلم سینمایی «آژانس شیشه‌ای» با تاکید بر اینکه دوستان پزشک بسیاری دارد گفت: بارها گفته‌ام چرا درباره فداکاری‌های این قشر زحمت‌کش سریال یا فیلمی ساخته نمی‌شود، اما از یک سو باید بپرسم که سرنوشت هنرمند بزرگ سینمای ایران عباس کیارستمی چه شد؟

در ادامه فرزاد حسنی مجری برنامه از دکتر هاشمی سوال کرد که آیا مایل به سخن گفتن در این مورد است یا خیر که وزیر بهداشت توضیح داد: غصه‌ای در دل همه ما درباره درگذشت آقای عباس کیارستمی وجود دارد، این که چه اتفاقی افتاده را نمی‌توان در یک جمله گفت. اما بابت این که تا به حال درباره پرونده ایشان رای صادر نشده، متاسفم.

 

 

 

رضا کیانیان عباس کیارستمی جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت دکتر قاضی زاده هاشمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین