کد خبر: 42472 A

ماجرای همکاری فریماه فرجامی و داریوش مهرجویی/ خانم بازیگر از شرایط جسمانی خود گفت

ماجرای همکاری فریماه فرجامی و داریوش مهرجویی/ خانم بازیگر از شرایط جسمانی خود گفت

فریماه فرجامی از ماجرای همکاری خود با داریوش مهرجویی در "لامینور" گفت.

ایران آرت، فریماه فرجامی بازیگر فیلم سینمایی "سرب" گفت: واقعیت امر قرار نبود در فیلم لامینور بازی کنم، برای حضور در پشت صحنه فیلم توسط مهرجویی دعوت شده بودم که در همان زمان از من درخواست شد تا در چند سکانس از اثر حضور داشته باشم.

 

فریماه فرجامی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون  پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خوشبختانه از لحاظ جسمی خیلی بهتر از گذشته‌ام و تا حدودی می‌توانم اکثر کارهایم را شخصاً و بدون کمک کسی انجام دهم.

 

به گزارش میزان، وی درباره ایفای نقش در فیلم سینمایی "لامینور" ساخته داریوش مهرجویی اضافه کرد: بازگشتم به سینما آن هم با بازی در فیلم "داریوش مهرجویی" اتفاق بزرگی است که مرا بسیار خوشحال کرد، خیلی خوشحالم که توانستم بار دیگر جلوی دوربین رفته و بازی کنم.

بازیگر فیلم سینمایی "سرب" درباره نحوه پیوستنش به پروژه سینمایی لامینور اذعان کرد: واقعیت امر قرار نبود در فیلم لامینور بازی کنم، برای حضور در پشت صحنه فیلم توسط مهرجویی دعوت شده بودم که در همان زمان از من درخواست شد تا در چند سکانس از اثر حضور داشته باشم.

وی در همین رابطه تاکید کرد: نقش من در لامینور نقش چندان بلندی نیست، حتی نقش سختی هم نیست، اما همین که بعد از سال‌ها به من اعتماد شده و بار دیگر جلوی دوربین رفته‌ام برایم بهترین هدیه است، اتفاقی که این روزهای من را به شدت جذاب و شیرین کرده است.

فرجامی پیرامون سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: حضورم در فیلم لامینور یک اتفاق بود، البته پیشنهاداتی جسته گریخته شده، اما هیچکدام هیچ وقت جدی نشده‌اند، بعد از لامینور هم هیچکس برای بازی با من تماس نگرفت و همچنان در خانه استراحت می‌کنم.

فریماه فرجامی لامینور داریوش مهرجو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین