کد خبر: 42124 A

آقای بازیگر: دیگر وزنم را برای فیلم‌ها کم یا زیاد نمی‌کنم

آقای بازیگر: دیگر وزنم را برای فیلم‌ها کم یا زیاد نمی‌کنم

بازیگر مشهور سینما برای بازی در فیلم‌های "ماشینیست" و "معاون" کاهش و افزایش وزن را تجربه کرده اما می‌گوید دیگر حاضر نیست چنین نقش‌هایی ایفا کند.

ایران آرت: کریستین بیل با افزایش و کاهش وزن زیاد بیگانه نیست. او برای بازی در فیلم "ماشینیست" (The Machinist) در سال ۲۰۰۴ و "معاون" (Vice) در سال گذشته و "کلاهبردار آمریکایی" (American Hustle) به‌شدت کاهش و افزایش وزن داده، در حالی که برای "روانی آمریکایی" (American Psycho) و سه‌گانه‌ی "بتمن" مجبور شد عضله‌سازی کند.

بازیگر برنده‌ی اسکار "مبارز" (The Fighter) به‌تازگی در مصاحبه با شبکه‌ی CBS گفته است که احتمالاً در نقش‌هایی که نیاز به کاهش و افزایش وزن داشته باشند بازی نمی‌کند. او می‌گوید: "دائماً با خود می‌گویم که دیگر کافی است. بله، واقعاً فکر می‌کنم که دیگر کافی باشد."

بیل با تعهد به نقش‌های دشوار شناخته می‌شود. او برای "ماشینیست" هر روز به خوردن یک سیب و کنسرو تن بسنده می‌کرد تا وزن خود را به ۶۵ پوند برساند. بیل برای بازی در نقش "دیک چنی" در "معاون" هم به مصرف بیش از اندازه‌ی پای روی آورد.

به گزارش سی نما، "کریستین بیل" در حال حاضر با بازی در نقش "کن مایلز" در فیلم "فورد در برابر فراری" (Ford v Ferrari) به کارگردانی "جیمز منگولد" که ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان ماه) در آمریکا اکران می‌شود، امیدوار به کسب نامزدی اسکار است و در این صورت برای پنجمین بار این اتفاق را رقم می‌زند. او در سال ۲۰۱۱ به خاطر بازی در "مبارز" (The Fighter) اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را دریافت کرد. بیل نقش "دیک اکلاند" بوکسور بازنشسته‌ی معتاد به شیشه را بازی کرد و بار دیگر باید وزنش را کاهش می‌داد.

"مت دیمون" هم‌بازی بیل در "فورد در برابر فراری" که در مصاحبه‌ی CBS حاضر بود در مورد نقش‌های دشوار او گفت: "من از تماشای بازی او بسیار لذت بردم. او نظم و ترتیبی راهب-گونه دارد… او بعد از بازی در نقش "دیک چنی" این نقش را بازی کرد. بنابراین باید ۷۰ پوند کاهش وزن پیدا می‌کرد."

در "فورد در برابر فراری" دیمون در نقش طراح خودروی آمریکایی "کارول شلبی" بازی می‌کند و بیل در نقش راننده‌ی او "کن مایلز". آن‌ها در سال ۱۹۶۶ در "مسابقات ۲۴ ساعته لمانز" سعی می‌کنند با فورد فراری را به چالش بکشند.

 

بازیگر کریستین بیل فیلم معاون ماشینیست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین