کد خبر: 42114 A

ستاره فیلم "جودی" تجلیل می‌شود

ستاره فیلم "جودی" تجلیل می‌شود

در جشنواره فیلم پالم اسپرینگز ۲۰۲۰ از رنه زلوگر بازیگر تجلیل می‌شود.

ایران آرت: در سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز با اهدای جایزه دستاورد دیزرت پالم از رنه زلوگر بازیگر برنده اسکار تجلیل به عمل می‌آید.

او برای ایفای نقش در درام موزیکال "جودی" و ایفای نقش جودی گارلند از بازیگران افسانه‌ای سینمای موزیکال این جایزه را دریافت می‌کند.

به گزارش مهر، زلوگر اولین بازیگری است که نام او به عنوان دریافت کننده یکی از جوایز امسال جشنواره فیلم پالم اسپرینگز اعلام شده است.

این جشنواره زلوگر را برای ایفای نقش چند لایه شخصیت گارلند تحسین کرد و توانایی وی برای ارایه روح دلشکسته این بازیگر در آخرین تور وی در لندن که همه پیش فروش شده بودند را شایسته دریافت این جایزه دانست.

فیلم "جودی" فیلمی زندگینامه‌ای درباره بازیگر فیلم محبوب "جادوگر شهر آز" است.

زلوگر که برای بازی در فیلم "خاطرات بریجیت جونز" موفق به کسب نامزدی اسکار شد، دومین نامزدی را برای ایفای نقش روکسی در "شیکاگو" کسب کرد و اولین جایزه را برای بازی در "کوهستان سرد" به دست آورد.

زلوگر اولین نقش تلویزیونی‌اش را اخیرا برای نت‌فلیکس با "چه می‌شد اگر" انجام داده است.

از دیگر برندگان جایزه دیزرت پالم می‌توان به اولیویا کولمن برای "سوگلی"، هالی بری برای "جان ویک"، جولین مور برای "کینگزمن"، کیت بلانشت برای "اوشن ۸"، ساندرا بولاک برای "جعبه پرنده"، ماریون کوتیار برای "سرآغاز"، ناتالی پورتمن برای "ثور" و شارلیز ترون برای "بمب‌شل" یاد کرد.

جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز یکی از جشنواره‌های بزرگ سینمایی در آمریکای شمالی است که جشن اهدای جوایز سالانه آن ۲ ژانویه برگزار می‌شود.

 

بازیگر زن خانم بازیگر جشنواره فیلم پالم اسپرینگز رنه زلوگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین