کد خبر: 42048 A

انتشار نخستین تصاویر از فیلم "مرد نامرئی"/ بازیگر معروف سریال "ندیمه" در یک اثر ترسناک

انتشار نخستین تصاویر از فیلم "مرد نامرئی"/ بازیگر معروف سریال "ندیمه" در یک اثر ترسناک

به‌تازگی اولین تصاویر رسمی فیلم "مرد نامرئی" منتشر شده که در این تصاویر شاهد حضور الیزابت ماس هستیم.

ایران آرت، شهریور ماه امسال بود که مراحل فیلمبرداری و تولید بازسازی فیلم "مرد نامرئی" (مرد نامرئی) رسما به پایان رسید و حال این فیلم وارد مراحل پس از تولید شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی این فیلم ترسناک و مورد انتظار منتشر شده است. مجله EW اخیرا اولین تصاویر رسمی فیلم "مرد نامرئی" را منتشر کرده که در این تصاویر شاهد حضور الیزابت ماس، بازیگر نقش سسیلیا کاس، هستیم که تمرکز فیلم نیز قرار است بیشتر روی این شخصیت باشد که در این تصاویر او ظاهرا در حال از دست دادن سلامت عقلی خود است و ظاهرا تلاش می‌کند که از مرکزی که در آن نگه‌داری می‌شود فرار کند. همچنین اولین تریلر فیلم "مرد نامرئی" نیز منتشر شد.

به گزارش زومیت، الیزابت ماس در نقش سسیلیا کاس، الیور جکسون کوهن در نقش مرد نامرئی، استورم رید در نقش سیدنی کاس، آلدیس هاج و هریت دایر، از جمله بازیگرانی هستند که در بازسازی فیلم "مرد نامرئی" حضور دارند و به ایفای پرداخته‌اند. لی ونل، یکی از خالقان مجموعه فیلم Insidious (توطئه‌آمیز) و همچنین کارگردان فیلم Insidious: Chapter 3 (توطئه‌آمیز: قسمت ۳) و فیلم Upgrade (ارتقا)، وظیفه کارگردانی فیلم "مرد نامرئی" را بر عهده داشته است.

مرد نامرئی

او در مورد این فیلم به EW گفت: شوهر سسیلیا که شخصیت بدجنسی هم داشت، پس از خودکشی درگذشت و حال سسیلیا بخش زیادی از ثروت او را دریافت می‌کند و اکنون او گمان می‌کند که مرگ او یک فریبکاری بوده است. پس از یک سری اتفاقات عجیب و غریب و بسیار کشنده، سسیلیا زندگی کسانی را که دوست دارد، تهدید می‌کند و اکنون در حالی که او در حال از دست دادن سلامت عقلی خود است، شروع به پرده برداشتن و ثابت کردن این است که کسی به دنبال شکار کردن او است که کسی نمی‌تواند آن را ببیند.

مرد نامرئی

بازسازی فیلم "مرد نامرئی" برای اکران در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ (۹ اسفند ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

مرد نامرئی الیزابت ماس ندیمه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین