کد خبر: 41875 A

مستعدترین کارگردان ایران از نگاه ابراهیم گلستان

مستعدترین کارگردان ایران از نگاه ابراهیم گلستان

ابراهیم گلستان، کارگردان، داستان‌نویس و مترجم پیشکسوت به تمجید از مسعود کیمیایی پرداخت.

ایران آرت: نامه‌نگاری ماهور احمدی دختر احمدرضا احمدی به ابراهیم گلستان بابت حضور در فیلم تازه مسعود کیمیایی با نام "خون شد"، پاسخ متقابل گلستان را به دنبال داشته است.

به گزارش شرق، ابراهیم گلستان در این نامه نوشت: "به مسعود کیمیایی پیر و ماهور احمدی جوان! مسعود در ذهن و یقین و اطلاع من محکم‌ترین و مستعدترین کسی است که من می‌شناسم که در کار سینمای ایران است. من از همان اول که اولین کار او را دیدم او را از آماده‌ترین آماده‌ها برای رفتن به راهی که افتاده بود درش میدیدم. هنوز هم میبینم. هنوز هم اگر حق داشته باشم که امیدی به سینمای زنده در ایران داشته باشم او را به همان صفات می‌شناسم و می‌دانم و می‌خواهم، حتی وقتی که در عمل اصرار داشته باشد که در یقین و ایمان من نقصانی بچپاند.

و تو هرگز فکر نکن که اگر منتقدی غیرایرانی درباره او چیزی ننوشته باشد ذره‌ای از ارزش و جایی که مسعود دارد، می‌شود که کم شود.هر منتقدی که ایرانی نیست و اهل هر جای دیگر دنیا باشد لزوما درست‌تر و برجسته‌تر حرف نمی‌زند و نمی‌نویسد و نمی‌اندیشد.

شعور و قضاوت درست و مقام و جاه به کسی بخشیدن ربطی به نشانی خانه و جلد گذرنامه و نوع خوراک یا خوابی که دارد ندارد. شعور و شناخت شعور لازم است نه زبان‌بازی به ضد یا به نفع کسی یا چیزی یا کاری. قدر مسعود را بدان که او خیلی قدر دارد. و به راحتی می‌تواند بیشتر داشته باشد."

 

مسعود کیمیایی ابراهیم گلستان احمدرضا احمدی ماهور احمدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین