کد خبر: 41837 A

نمایش فیلم‌های هیلاج در آمریکا

نمایش فیلم‌های هیلاج در آمریکا

ده فیلم کوتاه مدرسه فیلمسازی و بازیگری هیلاج با همکاری دانشگاه فلوریدا استیت در آمریکا به نمایش درمی‌آید...

ایران‌‌آرت: سال‌هاست که آثار مدرسه فیلمسازی و بازیگری هیلاج حضور موثری در رویدادهای جهانی دارد. این حضور هم به جشنواره‌ها و فستیوال‌های سینمایی مربوط است و هم به نمایش این آثار در مراکز معتبر هنری و آکادمیک. تازه‌ترین خبر در این باره این‌که قرار است ده فیلم کوتاه این مدرسه فیلمسازی و بازیگری با همکاری دانشگاه فلوریدا استیت در آمریکا به نمایش درآید.

به گزارش ایران‌آرت، در این برنامه که دوازده آبان در سالن مرکزی اسکو دانشگاه فلوریدا برگزار خواهد شد، فیلم‌های منتخب هنرجویان مدرسه هیلاج نمایش داده می‌شود؛ «از چوب» (علیرضا سردشتی)، «ایستگاه» (حمید نوری)، «بودن» (فراز انصاری)، «در انتظار ج» (اشکان آرش‌کیا)، «چاقو» (یاسر فلاحتی)، «سنگ روی سنگ» (مرضیه حکیم، محسن سراجیان)، «غریبه و باد» (حمیدرضا احمدی، حامد احمدی)، «نمایشنامه» (امیر صالحی)، «پانصد مثقال طلا» و «هایلایت» (شهرزاد دادگر).

آن‌طور که روابط عمومی هیلاج به ایران‌آرت خبر داده، پس از نمایش فیلم‌ها، شهرزاد دادگر به نمایندگی از فیلمسازان، قرار است در نشست پرسش و پاسخ با تماشاگران و اهالی رسانه شرکت کند و توضیحاتی درباره شرایط ساخت و پخش فیلم کوتاه در ایران ارائه دهد.

 

 

 

علیرضا سردشتی هیلاج شهرزاد دادگر مدرسه فیلمسازی هیلاج دانشگاه فلوریدا استیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین