کد خبر: 41798 A

فصل دوم "برف شکن" کلید خورد/ شان بین به جمع بازیگران پیوست

فصل دوم "برف شکن" کلید خورد/ شان بین به جمع بازیگران پیوست

شبکه تی ان تی، از اضافه شدن بازیگر سرشناس بریتانیایی به جمع بازیگران فصل دوم "برف شکن" خبر داد.

ایران آرت، ماه اردیبهشت امسال بود که سریال Snowpiercer (برف شکن) رسما برای فصل دوم تمدید شد و همچنین شبکه TBS وظیفه پخش این سریال را بر عهده گرفت، اما اخیرا شبکه TNT دوباره وظیفه پخش این سریال را بر عهده گرفته است. مدتی بعد و در ماه مرداد امسال، شبکه TBS اولین تریلر این سریال علمی تخیلی را در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی سریال بودیم. ماه گذشته نیز یک تریلر انیمیشنی از سریال برف‌شکن منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به‌جمع بازیگران فصل دوم سریال Snowpiercer اضافه شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شان بین، بازیگر فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، به جمع بازیگران فصل دوم این سریال پساآخرالزمانی اضافه شده است.

در حال حاضر اطلاعاتی از نقش بین در فصل دوم سریال Snowpiercer در دسترس نیست، اما مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال در جریان است. آنالیس باسو، جنیفر کانلی، آلیسون رایت، لنا هال، دیوید دیگز، نیکی گارسیا، ساشا فروولا، بنجامین هی، هیرو کاناگاوا، کتی مک‌‌گینس، سم اتو، سوزان پارک، رایان رابینز، میکی سامنر، روبرتو اربینا، ایو گلدبرگ و جاناتان والکر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Snowpiercer حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده و پخش آن در بهار سال ۲۰۲۰ از شبکه TNT آغاز خواهد شد. 

به گزارش زومیت، سریال Snowpiercer اقتباسی از رمان گرافیکی فرانسوی به نام Le Transperceneige است که این رمان در واقع یک رمان سه قسمتی است و پیش از این در سال ۲۰۱۴، فیلم Snowpiercer به کارگردانی بونگ جون-هو و با بازی کریس ایوانز، به‌روی پرده‌های سینما رفته بود. بونگ جون-هو به‌عنوان تهیه کننده در سریال این مجموعه نیز حضور دارد. علاوه‌بر این سریال، شاهد حضور بین در سریال World on Fire نیز بودیم و همچنین او اخیرا در فیلم Possessor نیز نقش آفرینی کرده است.

 

شان بین برف شکن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین