کد خبر: 41794 A

وعده جدید خالق "بازی تاج و تخت" به طرفداران/ ابتدا منتظر "بادهای زمستانی" باشید

وعده جدید خالق "بازی تاج و تخت" به طرفداران/ ابتدا منتظر "بادهای زمستانی" باشید

مارتین از سال ۲۰۱۱ بر روی کتاب "بادهای زمستانی" کار می‌کند و به تازگی به هواداران وعده داده که نگارش آن را در اولویت قرار دهد و نه پیش‌درآمد جدید "خاندان اژدها."

ایران آرت: به فاصله‌ی چند ساعت پس از کنسل شدن یکی از پیش‌درآمدهای "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) با بازی "نایومی واتس"، شبکه‌ی HBO با سفارش ساخت یک فصل از پیش‌درآمد دیگری موسوم به "خاندان اژدها" (House of Dragon) هواداران را غافلگیر کرد. این سریال به نویسندگی "رایان کاندال" و کارگردانی "میگل ساپوچنیک" برنده‌ی امی توسعه خواهد یافت. ساپوچنیک علاوه بر نویسندگی، اپیزود اول سریال را هم کارگردانی می‌کند. "جورج آر.آر. مارتین" نیز در پشت صحنه فعالیت می‌کند، اما به هواداران قول داده که تا وقتی کتاب "بادهای زمستانی" به پایان نرسد، به سراغ نگارش نویسندگی اپیزودهای "خاندان اژدها" نرود.

مارتین با انتشار متنی در وبلاگش می‌گوید: "انتظار دارم در بخش‌هایی از ["خاندان اژدها"] با سازندگان مشارکت کنم، کسی چه می‌داند، اگر شرایط به خوبی پیش رود، شاید فیلمنامه‌ی چند اپیزود را هم مانند چهار فصل اول "بازی تاج‌وتخت" بنویسم. اما اجازه دهید مسئله‌ای را روشن کنم… تا وقتی که کتاب "بادهای زمستانی" را تحویل ندهم به سراغ فیلمنامه‌ای نخواهم رفت. زمستان در راه است، و "بادها" همچنان در اولویت قرار دارد، هرچند که بسیار دوست داشته باشم یکی از اپیزودهای "خاندان اژدها" را هم بنویسم."

به گزارش 30نما، آخرین جلد از مجموعه رمان‌های "نغمه‌ی یخ و آتش" تحت عنوان "رقص اژدهایان" در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است. مارتین بارها از پیشی گرفتن روایت سریال "بازی تاج‌وتخت" از کتاب‌هایی که هنوز دو جلد از آن باقی مانده، اظهار نارضایتی کرده است. مارتین فاش می‌کند که ایده‌ی تولید پیش‌درآمد "خاندان اژدها" را تابستان سال ۲۰۱۶ با سران HBO مطرح کرده است.

او در خصوص پیش‌درآمد دیگری که در روزهای گذشته کنسل اعلام شد و قرار بود با نویسندگی مارتین و "جین گلدمن" پیشرفت کند می‌گوید: "ناگفته پیداست که از شنیدنش ناراحت شده‌ام. "جین گلدمن" نویسنده‌ای فوق‌العاده‌ای است و من از ایده‌پردازی با او لذت بردم. نمی‌دانم به چه علت شبکه‌ی HBO تصمیم گرفت که با این پیش‌درآمد ادامه ندهد، اما فکر نمی‌کنم ارتباطی با "خاندان اژدها" داشته باشد. وقتی تلویزیون برای سریال‌های متعدد CSI و "شیکاگو" جا داشته باشد… وستروس و اسوس دنیاهایی بسیار عظیم‌ترند، با هزاران سال تاریخ و ماجرا و افسانه و شخصیت که برای چندین سریال کافی است."

مارتین در ادامه می‌گوید: "هرچند چند سال وقت گذاشتن روی فیلمنامه‌ی پیش‌درآمد و مایه گذاشتن از جان برای آن و سپس نابود شدنش قلب را به درد می‌آورد، اما این اتفاق عجیبی نیست. چندین بار این تجربه را داشته‌ام. می‌دانم که جین و همکارانش ناامید شده‌اند اما با آنان همدردی می‌کنم و از سخت‌کوشی‌شان قدردانی می‌کنم و برایشان در مراحل بعدی آرزوی موفقیت دارم."

شبکه‌ی HBO هنوز تاریخ آغاز فیلمبرداری و بازیگران "خاندان اژدها" را فاش نکرده است.

 

بازی تاج و تخت جرج آر آر مارتین خانه اژدها بادهای زمستانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین