کد خبر: 41744 A

پوسترهای "زنان کوچک" منتشر شد/ ستاره‌های سینما در نقش‌هایی متفاوت

پوسترهای "زنان کوچک" منتشر شد/ ستاره‌های سینما در نقش‌هایی متفاوت

پوسترهای رسمی فیلم "زنان کوچک" به کارگردانی گرتا گرویک با بازی سرشا رونان، اما واتسون، تیموتی شلمی و مریل استریپ منتشر شد.

ایران آرت: به دنبال موفقیت "لیدی برد"، "گرتا گرویگ" نویسنده و کارگردان آن فیلم به اقتباس سینمایی از رمان "زنان کوچک" (Little Women) به قلم "لوئیزا می الکات" روی آورده تا از این داستان کلاسیک روایتی مدرن‌تر و متفاوت ارائه دهد و مانند آثار "کریستفر نولان" با زمان بازی می‌کند.

ستارگان فیلم که با استقبال منتقدین هم همراه شده، شامل "سرشا رونان"، "اما واتسون"، "فلورنس پیو"، "الایزا اسکنلن"، "لورا درن"، "تیموتی شلمی" و "مریل استریپ" می‌شود. رونان که در نقش "جو" ظاهر شده در پوستر جدید فیلم در حال دویدن در خیابان دیده می‌شود و اگرچه شاد به نظر می‌رسد اما نیمی از بدن او به شکلی نمادین از کادر بیرون زده است.

شلمی که در نقش "لوری" بازی می‌کند روی یک تپه در کنار جنگل ایستاده و هم‌بازی او واتسون که نقش "مگ" را ایفا کرده در حال خواندن یک کتاب است. شخصیت "ایمی" با بازی پیو در حال رقص با مردی نامعلوم است و "مریل استریپ" در نقش "عمه مارچ" در مراسم خاکسپاری به سر می‌برد.

1

به گزارش 30نما، پوسترهای جدید اطلاعات زیادی از فیلم فاش نمی‌کند و به نظر می‌رسد که تریلر منتشر شده از آن مخاطبین را بهتر با فضای کلی اثر آشنا می‌کند. رمان الکات در سال ۱۸۶۸ منتشر شد و به هنوز یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های تاریخ است. داستان کتاب در سال‌های جنگ داخلی روی می‌دهد و زندگی مگ، بت، جو و ایمی را در کنار هم روایت می‌کند.

در سال ۱۹۹۴ "وایونا رایدر"، "کریستین بیل"، "کریستن دانست" و "سوزان سراندن" در یکی از اقتباس‌های پرتعداد سینمایی از این رمان بازی کردند و سه نامزدی اسکار را به دست آوردند. "زنان کوچک" گرویگ کریسمس امسال در آمریکا اکران می‌شود.

"تیموتی شلمی" از سال ۲۰۱۸ وقتی با فیلم "مرا به نام خود بخوان" جوان‌ترین بازیگر مرد نامزد اسکار در ۸۰ سال گذشته شد، یکسره به بازی در عناوین مخلتف از "زنان کوچک" گرویگ گرفته تا فیلم‌های "دیوید میشد"، "وس اندرسون" و "دنی ویلنوو" پرداخته است. او اخیراً در مصاحبه با مجله‌ی "اینترتینمنت ویکلی" می‌گوید اکنون برای اولین بار در دو سال گذشته فرصی برای نفس کشیدن پیدا کرده است.

2

شلمی به تازگی فیلمبرداری "شنزار" (Dune) استودیوی برادران وارنر که دسامبر سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود را به پایان رسانده و در نقش "پل اتریدز" ظاهر شده، نقشی که در "شنزار" به کارگردانی "دیوید لینچ" به "کایل مک‌لاکلن" سپرده شده بود. "شنزار" ویلنوو اولین فیلمی بزرگ استودیویی شلمی در نقش اصلی است. "شنزار" یکی از دو فیلم هیجان‌انگیز شلمی در سال ۲۰۲۰ است، دیگر فیلم او فیلم "گزارش فرانسوی" (The French Dispatch) اندرسون است که نامه‌ای عاشقانه به ژورنالیزم توصیف شده و در قرن بیستم فرانسه روی می‌دهد. فاکس سرچ‌لایت این فیلم را در سال ۲۰۲۰ روی پرده می‌برد. "پادشاه" (The King) شلمی نیز نوامبر امسال از نت‌فلیکس پخش می‌شود.


3

4

5

6

7

8

مریل استریپ اما واتسون زنان کوچک گرتا گرویگ لیدی برد
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین