کد خبر: 41674 A

تازه‌ترین تریلر "ترمیناتور" منتشر شد/ مبارزه آرنولد و سارا کانر/فیلم

تازه‌ترین تریلر "ترمیناتور" منتشر شد/ مبارزه آرنولد و سارا کانر/فیلم

به‌تازگی ویدیوی جدیدی از فیلم "ترمیناتور: سرنوشت تاریک" منتشر شده که در این ویدیو شاهد مبارزه T-800 و سارا کانر با Rev 9 هستیم.

ایران آرت، مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) در چند کشور جهان آغاز شده و از روز جمعه این هفته، این فیلم در کشورهای بیشتری از جمله آمریکای شمالی به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از قسمت جدید فیلم Terminator (ترمیناتور) منتشر شده است. در این ویدیو شاهد مبارزه T-800 با بازی آرنولد شوارزنگر و سارا کانر با بازی لیندا همیلتون، با Rev 9 هستیم که در واقع سارا کانر و T-800 به‌همراه گریس و دنی با یک هواپیمای باری در حال فرار از دست Rev 9 با بازی گابریل لونا، هستند و این ترمیناتور شرور و بسیار پیشرفته که توقف‌پذیر هم نیست، نیز تمام تلاش خود برای رسیدن به این هواپیما را به کار می‌برد و در طول آن باید با T-800 و سارا کانر نیز مواجه شود.

به گزارش زومیت، پیش از این نیز ویدیویی از فیلم Terminator: Dark Fate منتشر شده بود که در آن شاهد بازگشت سارا کانر بودیم. آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش Rev 9، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، ادوارد فرلانگ در نقش جان کانر، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator: Dark Fate حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی قسمت جدید فیلم Terminator بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) بوده است.

جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت ابتدایی فیلم ترمیناتور پس از سال‌ها بار دیگر به عنوان تهیه کننده در این فیلم بازگشته است. همچنین فیلم Terminator 6 (ترمیناتور 6) با درجه سنی بزرگسال (R) تولید شده است. همچنین اولین نقدهای فیلم Terminator: Dark Fate نیز منتشر شده که بسیاری آن را بهترین قسمت فیلم از زمان اکران فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) می‌دانند و تاکنون نقدهای متوسط و مثبت زیادی را نیز دریافت کرده است.

آرنولد شوارتزنگر جیمز کامرون ترمیناتور:سرنوشت تاریک سارا کانر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین