کد خبر: 41666 A

چرا بازیگر سریال "ستایش" کم پیدا شد؟

چرا بازیگر سریال "ستایش" کم پیدا شد؟

حدیث میرامینی که در فصل دوم "ستایش" نقش نازگل را ایفا کرده بود از دلایل کم‌کار شدن خود در تلویزیون می‌گوید.

ایران آرت: حدیث میرامینی بازیگر نام آشنایی است که بازی در بسیاری از سریال‌های مناسبتی و غیرمناسبتی تلویزیون او را به چهره‌ای شناخته شده تبدیل و توانمندی‌اش را در ایفای نقش‌های متفاوت بر همگان آشکار کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بازیگر سریال دلنوزان این روز‌ها در نقش نرگس سریال پناه آخر هنرنمایی می‌کند. به بهانه پخش این سریال از شبکه یک سیما و نقش جنجالی و پررنگ حدیث میرامینی در این مجموعه، گفت و گویی با او داشتیم که ماحصل آن را در متن زیر می‌خوانید.

چطور شد که نقش نرگس سریال "پناه آخر" را پذیرفتید؟

یکی از دستیاران که قبلا هم با او کار کرده بودم، اینبار در مقام دستیار آقای یاری با من تماس گرفتند و فیلمنامه فرستادند. من هم نقش را خواندم و پذیرفتم.

تا چه حد در انتخاب نقش هایتان وسواس دارید؟ نوع نقش، فیلمنامه، کارگردان کدام یک برای شما در اولویت است؟

چند وقتی می‌شود که گزیده کار میکنم، زیرا نوع نقش چه از نظر کمی و چه کیفی بسیار برایم مهم است. فیلمنامه در نظر من جایگاه مهمی دارد، اما مشکل این است که ما خیلی فیلمنامه آماده نداریم. یعنی اصولا فیلمنامه کامل نیست و این اتفاق که یک چیز برای بازیگرکامل می‌شود و چیز دیگر اتفاق می‌افتد بسیار وجود دارد. من سعی میکنم از این گونه کار‌ها تا حد زیادی کناره گیری کنم.

بهترین نقشی که بازی کرده اید و خودتان هم خیلی دوستش دارید؟

من نقش‌هایی را بازی کرده ام که خودم هم دوستشان داشتم و نقش‌های خوبی بودند. نقش نگین سریال "در جستجوی آرامش" از نقش‌هایی است که کم نوشته می‌شود، نقش مهرنوش در سریال "همه چیز آنجاست" از نقش‌های متفاوتی است که هر بازیگر دوست دارد آن را تجربه کند و یا روشنک "دلنوزان" که بعد از یک دهه همچنان در ذهن همه پررنگ است. خدا را بابت بازی در این کار‌های متنوع شکر می‌کنم.

139212172028576312293024

از روشنک دلنوزان که خیلی به شهرت شما کمک کرد تا نرگس پناه آخر تقریبا یک دهه میگذرد، در این مدت تا چه حد مشغول مطالعه و آموختن بودید؟

مهمترین وظیفه ما به عنوان بازیگر و هنرمند این است که مطالعه کنیم و دنبال یادگیری باشیم. فکر میکنم مهمترین اتفاق در هنر پویا بودن و جاودان نگه داشتن آن است. یک بازیگر زمانی می‌تواند ادعا کند درتکاپوست که طی سال‌ها روح خود را زنده، شاداب و جاودان نگه دارد. این را هم ما نمی‌توانیم بگوییم بلکه باید قضاوت و یا بررسی شویم. مخاطبان و بیننده‌ها هستند که می‌توانند بگویند آیا یک بازیگر پس از گذشت سال‌ها همچنان روحش را سالم و سرپا نگه داشته، کارش را درست انجام میدهد یا خیر؟ وگرنه مطالعه و آموختن که از وظایف مهم هر بازیگری است.

کارگردانانی که در پیشرفت شما نقش بسیار داشته اند کدامند؟ دوست دارید با کدام کارگردان‌های دیگر کار کنید؟

طبیعتا آقای سهیلی زاده، آقای سلطانی و مازیار میری و خیلی از کارگردان‌های دیگر که با آن‌ها کار کرده ام در پیشرفت من موثر بودند و دوست دارم که دوباره با آن‌ها کار کنم.

کار در حال تولید و یا در دست اکران دارید؟

در حال حاضر سر تمرین یک نمایش هستم که تا دو ماه دیگر اجرا خواهیم داشت و نمایش خوبی است.

صحبت پایانی؟

این شب‌ها مردم سریال پناه آخر را می‌بینند، سریالی که همه اعضای گروه برایش زحمت کشیدند. در این سریال فرصتی پیش آمد تا همراه با بازیگرانی که قبلا تجربه همکاری با آن‌ها داشته ام دوباره دور هم جمع شویم و اینبار در نقش‌های متفاوت کنار هم باشیم که این موضوع برای من بسیار خوشایند است. امیدوارم در این شب‌های عزیز به همان میزان که مردم با خلوص نیت جامه‌های عزا را تن کرده اند ما هم کمک حالشان باشیم و سریال به حدی رسیده باشد که بتوانند با کاراکتر‌های آن حتی نقش نرگس همزاد پنداری کنند. آقای شاه بابایی تهیه کننده خیلی خوبی هستند و گروه هم برای تولید این مجموعه خیلی زحمت کشیدند.

 

ستایش 3 حدیث میرامینی ستایش پناه آخر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین