کد خبر: 41652 A

ساخت فیلم و بازی ویدئویی از هزار و یک شب/ همکاری هنرمندان ایرانی و آمریکایی

ساخت فیلم و بازی ویدئویی از هزار و یک شب/ همکاری هنرمندان ایرانی و آمریکایی

مجموعه داستان‌های "هزار و یک شب" با همکاری یک گروه ایرانی و آمریکایی به صورت فیلم، سریال، و بازی ویدئویی ساخته می‌شود.

ایران آرت، نویسندگان و پدیدآورندگان این طرح رضا اصلان و مهیاد طوسی از شرکت "بومجن" خواهند بود و این پروژه هنری توسط اریک فیگ، از چهره های سرشناس هالیوود، و کمپانی "پیکچر استارت"، تولید می شود.

این ماجراهای کلاسیک شامل شخصیت هایی چون علاءالدین، غول چراغ جادو، سندباد، علی بابا، و کاراکترهای محبوب دیگری است که توسط شهرزاد، ملکه ایرانی، روایت می شود.

به گزارش برترین‌ها به نقل از ورایتی، هنوز جزئیات بیشتری درباره این پروژه منتشر نشده است، ولی تهیه کننده و سرمایه گذار "هزار و یک شب" پیکچر استارت خواهد بود و طرح اولیه شرکت "بوم جن" را اجرایی می کند.

رضا اصلان نویسنده، روزنامه نگار، تهیه کننده و برنامه ساز ایرانی تبار و از بنیانگذاران شرکت فرهنگی و هنری بوم جن است. او نامزد جایزه امی و برنده جایزه "جیمز جویس" برای همکاری در تولید سریال "The Leftovers" از شبکه کابلی "اچ.بی.او" است.

مهیاد طوسی نویسنده، تهیه کننده و مشاور رسانه ای ایرانی تبار است که در سالهای اخیر در تهیه و تولید پروژه های مستند و برنامه های تلویزیونی گوناگونی مشارکت داشته است.

اریک فیگ نیز مدیر پیشین گروه سینمایی "Lionsgate" و تهیه کننده فیلم هایی مانند "آقا و خانم اسمیت" است که در تولید آثاری چون "گرگ و میش" یا "متفقین" نیز مشارکت داشته است.

 

هزار و یک شب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین