کد خبر: 41617 A

حضور ایوان مک گرگور در سری تازه جنگ ستارگان/ آمادگی برای نقش اوبی وان کنوبی

حضور ایوان مک گرگور در سری تازه جنگ ستارگان/ آمادگی برای نقش اوبی وان کنوبی

ایوان مک گرگور در مصاحبه جدید فاش کرد که بیش از ۴ سال است که از ساخت یک اثر مستقل از شخصیت اوبی وان کنوبی با خبر بوده است.

ایران آرت، شهریور ماه امسال بود که ساخت سومین سریال Star Wars (جنگ ستارگان) را رسما تایید و اعلام کرد که این سریال لایو اکشن قرار است براساس شخصیت اوبی وان کنوبی ساخته شود و همچنین در این سریال شاهد بازگشت ایوان مک گرگور برای نقش آفرینی دوباره نیز خواهیم بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال Obi-Wan Kenobi منتشر شده است. در مصاحبه با Men'sJournal، مک‌گرگور اطلاعات جدیدی از سریال مستقل این جدای محبوب به اشتراک گذاشته است. ۱۵ سال از آخرین حضور این بازیگر در دنیای جنگ ستارگان می‌گذرد و حال مک‌گرگور زمان اتفاقات سریال را توضیح داده است. او به‌طور دقیق گفت که اتفاقات سریال هشت سال پس از حوادث فیلم Revenge of the Sith (انتقام انتقام سیث) و ۱۱ سال قبل از شروع اتفاقات فیلم (امیدی تازه) آغاز خواهد شد. ‌

مک‌گرگور توضیح داد: این داستان بین قسمت سوم و قسمت چهارم قرار دارد که جدای‌ها در حال فروپاشی و نابودی بودند. آرک داستانی او که به طریقی ما او را می‌شناسیم و نمایش یک بخش متفاوت از آن، بسیار جالب خواهد بود. من فکر می‌کنم مواجه شدن او با این واقعیت که همه جدای‌ها در پایان قسمت سوم سلاخی شده‌اند و کار آن‌ها به پایان رسیده، می‌تواند بسیار جالب باشد.

به گزارش زومیت، مک‌گرگور در ادامه اظهار کرد که او فیلم‌هایی که در آن بازی کرده، را از زمان انتشار هنوز نتوانسته دوباره ببیند، اما او قرار است به‌ عقب‌تر بازگردد و احتمالا تصمیم دارد تا برای بازی در نقش اوبی وان کنوبی آماده شود.

این بازیگر توضیح داد: من می‌خواهم به احساسی که الک گینس در نقش اوبی وان بازی کرده‌ بود، نزدیک و نزدیک‌تر شوم. احساس می‌کنم که از نظر سنی به او نزدیک‌تر شده‌ام و بنابراین انجام این کار برای من ساده‌تر خواهد بود.

مک‌گرگور در ادامه تایید کرد که سریال Obi-Wan Kenobi در ۶ قسمت یک ساعته تولید و منتشر خواهد شد، اما مشخص نیست که این سریال درنهایت یک مینی سریال خواهد بود یا اینکه ممکن است برای فصل‌های آینده هم تمدید شود. او همچنین فاش کرد که بیش از ۴ سال است که از این پروژه خبر داشته است. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال اوبی وان کنوبی قرار نیست زودتر از سال ۲۰۲۰ آغاز شود و طرفداران نباید زودتر از سال ۲۰۲۱ شاهد انتشار این سریال باشند. سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر امسال (۲۱ آبان) آغاز به کار خواهد کرد که هم‌زمان با آن، پخش سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) از این سرویس استریم منتشر آغاز می‌شود.

بازی جنگ سینما و تلویزیون مصاحبه zwnj
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین