کد خبر: 4161 A

اسکارلت جوهانسون در سری دوم پروژه‌ای که 600میلیون‌دلاری می‌شود

اسکارلت جوهانسون در سری دوم پروژه‌ای که 600میلیون‌دلاری می‌شود

فیلم "سرنوشت خشمگین ها" که ادامه ای بر سریع و خشن ها خواهد بود به کارگردانی "اف گرای" ادامه ای بر هفت نسخه قبلی بوده و بازیگران فراوانی در آن به ایفای نقش می پردازند

ایران‌آرت: فیلم سینمایی "سریع و خشن 8" به کارگردانی "اف گری" در اولین تجربه اکران خود در جهان به فروش فوق‌‌العاده 534 میلیون دلار  دست یافت.
 
این فیلم همچنین در پایان هفته هالیوود و طی دو روز به فروشی معادل 103.8 میلیون دلار دست پیدا کرد تا مهم ترین فیلم اکران شده فصل بهار هالیوود لقب بگیرد.
 
سریع و خشن
 
آن‌طور که میزان گزارش داده، فیلم "سرنوشت خشمگین ها" که ادامه ای بر سریع و خشن ها خواهد بود به کارگردانی "اف گرای" ادامه ای بر هفت نسخه قبلی بوده و بازیگران فراوانی در آن به ایفای نقش می پردازند.
این فیلم در حال حاضر مراحل پایانی پس از تولید را پشت سر گذاشته و آماده نمایش شده است. این فیلم به زودی در لندن افتتاح خواهد شد.
 
سریع و خشن
  
در نسخه جدید این فیلم ون دیزل، دواین جانسون (راک)، جیسون استاتام، کرت راسل و چارلیز ترون به ایفای نقش خواهند پرداخت. 
اسکات ایستوود پسر کلینت ایستوود بازیگر نقش اصلی این فیلم و جایگزین پل واکر بازیگر فقید سینمای هالیوود خواهد بود. 
 
 سریع و خشن

سریع و خشن هشت با نام اصلی "سرنوشت خشمگین ها" ادامه ای بر فیلم های پر فروش و موفق سریع خشن خواهد بود. نسخه هفتم این فیلم 5.1 میلیارد دلار فروش جهانی داشت و انتظار می رود نسخه هشتم حدوداً 7 میلیارد دلار بفروشد. 
گفتنی است ون دیزل و دواین جانسون بازیگران این فیلم در جدیدترین فهرست منتشر شده از سوی مجله فوربز جزو پردرآمد ترین بازیگران مرد جهان معرفی شده اند. 

 

اسکارلت جوهانسن فیلم سریع و خشت 8 فیلم سرنوشت خشمگین ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین