کد خبر: 41601 A

ازدواج جیمز باند با دختر یک گانگستر

ازدواج جیمز باند با دختر یک گانگستر

در حالی که فیلمبرداری "وقتی برای مردن نیست" روز جمعه به پایان رسید، خبری مبنی بر ازدواج مامور ۰۰۷ در پایان فیلم بیست و پنجم به سرخط خبرها درباره این فیلم بدل شده است.

ایران آرت: دنیل کریگ بازیگر نقش مامور ۰۰۷ و کری فوکوناگا کارگردان این فیلم، دیروز با انتشار تصویری از خود پایان ساخت فیلم جدید جیمز باند با عنوان "وقتی برای مردن نیست" را در اینستاگرام اعلام کردند.

در همین حال از سوی منابع داخلی فیلم اعلام شد احتمالا پایان بخش این فیلم ازدواج مامور ۰۰۷ با مدلین سوان خواهد بود که لئا سیدو نقشش را ایفا کرده است.

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، پایان فیلمبرداری این فیلم که بیست و پنجمین فیلم از مجموعه جیمز باند بود، جمعه به پایان رسید.

یک منبع که با میرور مصاحبه کرده گفته است باند در انتهای این فیلم نه تنها ازدواج می‌کند بلکه مدلین اسم او را می‌گیرد تا داستان به این ترتیب به قرن بیست و یکم برسد.

گفته شده در سکانسی دنیل کریگ به این شخصیت می‌گوید: صبح به خیر؛ خانم باند.

این منبع گفته است شخصیت سوان به اندازه خود باند قوی و مستقل است، چون دختر یک گانگستر است.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که تصویری از دنیل کریگ و کارگردان در جایی که باید احتمالا استودیو پاین‌وود محل فیلمبرداری این فیلم باشد با این شرح عکس منتشر شد که: منتظر دیدن شما در آوریل ۲۰۲۰ در سینماها هستیم.

گفته شده "وقتی برای مردن نیست" با سه پایان بندی متفاوت فیلمبرداری شده تا جزییات پایانی فیلم از سوی کسی به بیرون درز نکند.

گفته می‌شود تنها کارگردان یعنی کری فوکوناگا که جایگزین دنی بویل شد می‌داند کدام پایان‌بندی را در تدوین نهایی انتخاب می‌کند. حتی دنیل کریگ نیز نمی‌داند پایان فیلم چیست.

احتمالا در پایان فیلم باند به زندگی آرامش در جاماییکا باز می‌گردد و در انتها لاشانا لینچ بازیگر زن سیاهپوست بریتانیایی به عنوان مامور ۰۰۷ معرفی می‌شود.

لئا سیدو در این فیلم نقش قبلی خود دکتر مدلین سوان را ایفا کرده و جفری رایت مامور سیا است. روری کینر، نایومی هریس، بن ویشا و رالف فاینس دیگر بازیگران فیلم هستند. رامی مالک نقش‌ منفی اصلی فیلم را ایفا کرده‌است.

"وقتی برای مردن نیست" ۸ آوریل ۲۰۲۰ در آمریکا اکران می‌شود.

 

جیمز باند دنیل کریگ جیمز باند 25 لئا سیدو وقتی برای مردن نیست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین