کد خبر: 41553 A

اعلام خبر مرگ بیوه سیاه توسط گران‌ترین بازیگر زن

اعلام خبر مرگ بیوه سیاه توسط گران‌ترین بازیگر زن

اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش بیوه سیاه تایید کرد که مرگ شخصیت بیوه سیاه نهایی شده و این شخصیت دیگر در فیلم‌های مارول بازنمی‌گردد.

ایران آرت: آن دسته از هواداران مارول که امید دارند شخصیتی دیرینه از حوادث داستان "انتقام‌جویان: پایان بازی" نجات یابد، شوکه خواهند شد.

این فیلم که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های طول تاریخ است کمی پیشتر در سال جاری میلادی به روی پرده‌ها رفت و آخرین حضور هر دوی مرد آهنین (رابرت داونی جونیور) و کاپیتان آمریکا (کریس اونس) در این داستان را رقم زد. 

یکی از شخصیت‌هایی که هواداران خیلی از مرگش شوکه شدند، بیوه سیاه (Black Widow) بود، نقشی که از فیلم "مرد آهنین ۲" در سال ۲۰۱۰ توسط اسکارلت جوهانسون ایفا شده است.

گرچه هواداران می‌دانند جوهانسون با فیلمی منحصرا درباره این شخصیت، که سال آینده منتشر خواهد شد، به پرده سینما باز خواهد گشت، امیدوار بودند مرگ او در دنیای سینمایی مارول نیز به نحوی برگردد ولی از قرار معلوم این اتفاق رخ نخواهد داد.

img_2170_thumbnail

به گزارش ایندیپندنت، اسکارلت جوهانسون هنگام حضور در برنامه جیمی فلون در شامگاه دوشنبه به او گفت: "به نظرم مرگ او کاملا نهایی است".

جوهانسون که گران‌ترین بازیگر زن حال حاضر سینمای جهان است افزود: "راستش مرگ این شخصیت برای من ماجرا را حل کرد، که خیلی هم بدان نیاز داشتم، چرا که بعد از فیلم آخر من به نوعی محو شده بودم، هم در واقع و هم از نظر احساسی".

بیوه سیاه که با حضور ستارگان دیگری نظیر فلورنس پو، دیوید هاربر و ریچل وایس همراه است ۱ مه ۲۰۲۰ راهی پرده سینماها خواهد شد.

 

اسکارلت جوهانسن اسکارلت جوهانسون بیوه سیاه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین