کد خبر: 41456 A

کمدی جدید نتفلیکس در راه است/ حضور وینس وان در نقش اصلی

کمدی جدید نتفلیکس در راه است/ حضور وینس وان در نقش اصلی

وینس وان، بازیگر فیلم Hacksaw Ridge، در کمدی جدید سرویس استریم نتفلیکس یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده خواهد داشت.

ایران آرت، وینس وان، بازیگر، تهیه‌کننده، نویسنده و کمدین آمریکایی که در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی شاهد نقش‌آفرینی وی بوده‌ایم، برای ایفای یکی از سه نقش اصلی فیلم کمدی، ماجراجویی و اکشن جدید سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) که هنوز عنوان رسمی ندارد، انتخاب شد.

هنوز اطلاعاتی از داستان فیلم جدید سرویس استریم نتفلیکس منتشر نشده است و در این رابطه باید منتظر اخبار آتی بمانیم. با این حال اخبار کمی که از این پروژه منتشر شده است بدین موضوع اشاره دارند که این فیلم حال‌وهوایی شبیه به فیلم‌های City Slickers (حقه‌بازانِ شهر)، محصول ۱۹۹۱ و فیلم Old School (اولد اسکول)، محصول سال ۲۰۰۳ به کارگردانی تاد فیلیپس خواهد داشت؛ تهیه‌کنندگی فیلم تاد فیلپیس را ایوان رایتمن معروف بر عهده داشت و وینس وان یکی از بازیگران اصلی آن فیلم در کنار لوک ویلسون، ویل فرل، جرمی پیون و الن پامپئو بود.

به گزارش زومیت، نگارش فیلمنامه این فیلم را آندرس هلم بر عهده خواهد داشت و وی علاوه بر نگارش فیلمنامه، یکی از بازیگران فیلم و البته تهیه‌کنندگان اجرایی خواهد بود. دان فرح از فرح فیلمز (Farah Films) و پیتر بیلینگزلی، تهیه‌کنندگی کمدی جدید سرویس استریم نتفلیکس را بر عهده خواهند داشت.

وینس وان از بازیگران قدیمی سینمای هالیوود است که در فیلم‌های معروفی چون فیلم The Watch (دیده‌بان)، فیلم Anchorman 2: The Legend Continues (گوینده ۲: افسانه ادامه دارد)، فیلم Hacksaw Ridge (هکسا ریج)، فیلم Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (گوینده: افسانه ران برگندی)، فیلم Zoolander (زولندر) و The Lost World: Jurassic Park (جهان گمشده: پارک ژوراسیک) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. آخرین فیلمی که از این بازیگر روی پردهٔ سینما رفت، فیلم کمدی Fighting with My Family (مبارزه با خانواده‌ام) بود که وی در این فیلم با بازیگرانی چون فلورنس پاگ، نیک فراست و دواین جانسون همبازی بود. این فیلم با استقبال نسبتاً خوبی از سوی منتقدان همراه شد و با بودجهٔ ۱۱ میلیون دلاری، فروشی ۴۰ میلیون دلاری در گیشه داشت.

آخرین کمدی معروف نتفلیکس، فیلم کمدی و اکشن Murder Mystery (راز جنایت) بود که چندی پیش ساخت دنباله آن نیز تأیید شد. فیلم Murder Mystery داستان یک زن و شوهر را دنبال می‌کند که باید راز قتل یک میلیاردر را که در یک قایق کشته شده است، کشف کنند. این فیلم ماه خرداد امسال از سرویس استریم نتفلیکس پخش شد که طبق گفته این سرویس استریم، بیش از ۳۰ میلیون نفر فیلم Murder Mystery را در سه روز اول انتشار آن تماشا کرده‌ بودند تا رکورد افتتاحیه فیلم‌های این سرویس استریم شکسته شود. طبق این آمار، حدود ۳۰.۸۷ میلیون بیننده این فیلم را در آن زمان تماشا کردند که البته آمار دیگری از استقبال مشترکین نتفلیکس از این فیلم کمدی منتشر نشد. آدام سندلر، جنیفر آنیستون، لوک ایوانز، جما آرترتون، عدیل اختر، ترنس استامپ، دیوید ویلیامز، لوئیز جراردو مندز، دنی بون، کوتسونا شیئوری، جان کانی، اولافور داری اولافسون، اریک گریفین و آندره‌آ بندوالد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Murder Mystery حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

نتفلیکس وینس وان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین