کد خبر: 41375 A

زمان فیلمبرداری "جانوران شگفت انگیز3" مشخص شد/ اثری تازه از رولینگ در راه سینما

زمان فیلمبرداری "جانوران شگفت انگیز3" مشخص شد/ اثری تازه از رولینگ در راه سینما

بازیگر نقش جیکوب از شروع مراحل فیلمبرداری در فیلم "جانوران شگفت انگیز3" خبر داد.

ایران آرت، پس از یک تاخیر نسبتا طولانی در زمان شروع مراحل فیلمبرداری، حال فیلم Fantastic Beasts 3 (جانوران شگفت‌انگیز ۳) قرار است با یک سال تاخیر اکران شود. اکنون در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از زمان شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم فانتزی و پیش درآمد دنیای هری پاتر منتشر شده است.

به‌نقل از ComicBook، دن فوگلر، بازیگر نقش جیکوب کوالسکی، تایید کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts (جانوران شگفت‌ انگیز) از ماه فوریه ۲۰۲۰ (بهمن یا اسفند ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. پیش از این مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار بود از ماه جولای امسال (تیر یا مرداد) آغاز شود، اما عملکرد پایین‌تر از انتظار فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد) باعث شد تا چند ماه مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم به‌احتمال زیاد برای بازنویسی بخش‌های از فیلمنامه قسمت سوم عقب بیفتد.

به گزارش زومیت، فوگلر در ادامه گفت که با اینکه او هنوز فیلمنامه را نخوانده، اما شنیده که جی کی رولینگ تحت فشار زیادی برای اعمال تغییرات در فیلمنامه فیلم بوده است. فوگلر گفت: امیدوارم که کوئین به پیشم برگردد. من هنوز فیلمنامه را ندیده‌ام و وزن زیادی را هم کم کرده‌ام و فکر می‌کنم این بامزه است که مانند قسمت قبلی، چی می‌شد کوئین دوباره روی من یک طلسم انجام دهد... یا کاری کند که وزنم متناسب شود؟ این همچنین در سطح فلسفی هم جالب خواهد بود. شخصیت من در دل افسردگی قرار دارد و او تنها عشق خود را از دست داده است. من فقط می‌گویم که در ذهنم فکر می‌کنم که دوری از کوئین باعث شده تا او اشتهای خود را از دست دهد و وزنش بسیار کم شود.

جانوران شگفت انگیز 3

مانند دو قسمت اول، وظیفه نوشتن فیلمنامه این بر عهده جی کی رولینگ بوده و دیوید یتس نیز قرار است برای کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 3 بازگردد. همچنین انتظار می‌رود که شاهد نقش آفرینی دوباره ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر، جانی دپ در نقش گلرت گریندل والد، جود لاو در نقش آلبوس دامبلدور، کاترین واترستون در نقش تینا گلدستین، ازرا میلر در نقش کریدنس بربون، کلودیا کیم در نقش ناگینی، آلیسون سودول در نقش کویینی گلدستین، دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی و کالوم ترنر در نقش تسئوس اسکمندر، در قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts نیز باشیم.

فیلم Fantastic Beasts 3 برای اکران در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۱ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

 

جانوران شگفت انگیز 3 دن فوگلر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین