کد خبر: 41365 A

اظهارات جنجال برانگیز علی نصیریان درباره سرمایه گذار سریال "شهرزاد"/ دستمزد سلبریتی‌ها را با ما مقایسه نکنید!

اظهارات جنجال برانگیز علی نصیریان درباره سرمایه گذار سریال "شهرزاد"/ دستمزد سلبریتی‌ها را با ما مقایسه نکنید!

علی نصیریان در مصاحبه‌ای درباره تهیه کننده سریال شهرزاد صحبت کرد.

ایران آرت،سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی ساخته شده است. پس از ساخت این مجموعه، اخبار مختلفی پیرامون منبع سرمایه این اثر منتشر شد. سرانجام هادی رضوی، سرمایه‌گذار سریال "شهرزاد"، به اتهام دست داشتن در فساد مالی محاکمه شد. به موازات انتشار اخبار مربوط به سرمایه مشکوک سریال "شهرزاد"، مباحثی پیرامون وضعیت آگاهی بازیگران این مجموعه نسبت به سرمایه مشکوک و حضورشان در سریال شکل گرفت.

حال، بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، علی نصیریان، بازیگر نقش بزرگ آقا دیوان سالار در سریال "شهرزاد" درباره وضعیت آگاهی خود از منابع مالی سریال "شهرزاد" و البته خود این سریال صحبت کرده است. نصیریان در ابتدا در باب جدایی خود از سریال "شهرزاد" توضیح داده است.

به گزارش زومیت، وی در این باره گفت:قصه "شهرزاد" همانی بود که در فصل اول دیدید. وقتی کاری موفق می‌شود برای گسترش چنین قصه‌ای شما نیاز به تیم نویسندگانی دارید که در این کار تخصص داشته باشد. ما این تخصص را هنوز نداریم. درام باید ساختار داشته باشد. من مخالفتم را با ادامه "شهرزاد" اعلام کردم. اصلا برای من قرارداد هم بسته بودند! به من گفتند در فصل دوم شما را در یکسری فلاش‌بک می‌بینیم. من هم گفتم خداحافظ؛ من نیستم.

علی نصیریان درباره سرمایه سریال "شهرزاد" گفت: اگر اطلاع داشتم سرمایه‌گذار "شهرزاد" چنین مشکلاتی دارد طبعا وارد پروژه نمی‌شدم. ولی ما دستمزد آنچنانی هم نگرفتیم. مسئله سوپراستارها چیز دیگری است و آنها را نباید با ما مقایسه کنید. من هم مسئله پول‌های آلوده را یک آسیب می‌بینم.

 

علی نصیریان شهرزاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین