کد خبر: 41268 A

گریم متفاوت شارلیز ترون و نیکول کیدمن/روایتی از رسوایی رئیس شبکه فاکس نیوز

گریم متفاوت شارلیز ترون و نیکول کیدمن/روایتی از رسوایی رئیس شبکه فاکس نیوز

تریلر جدید فیلم Bombshell (خبر غیرمنتظره) با نقش‌آفرینی شارلیز ترون، نیکول کیدمن و مارگو رابی منتشر شد و شارلیز ترون با گریم جدید خود قابل شناسایی نیست.

ایران آرت، شارلیز ترون، هنرپیشه و تهیه‌کنندهٔ آفریقای جنوبی-آمریکایی سینمای هالیوود و برندهٔ جایزه‌ اسکار قرار است نقش شخصیتی خبرنگار و گزارشگر به نام مگین کلی را در فیلم جدید شرکت آناپورنا پیکچرز که کارگردانی آن بر عهدهٔ جی روچ است، ایفا کند. نیکول کیدمن و مارگو رابی، دیگر بازیگران معروف فیلم Bombshell (خبر غیرمنتظره) هستند. شرکت لاینزگیت (Lionsgate) تریلر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده است که می‌توانید در سایت یوتیوب آن را تماشا کنید.

در تریلر جدید به نظر می‌رسد با فیلمی متفاوت و تا اندازه‌ای شبیه به فیلم The Big Short (رکودِ بزرگ) طرف هستیم و داستانی جذاب با تِمی هیجان‌انگیز و با ریتمی سریعی روایت خواهد شد. شارلیز ترون گریمی نسبتاً سنگین و متفاوت دارد و شناسایی وی چندان کار آسانی نیست؛ همچنین نیکول کیدمن نیز گریمی متفاوت دارد و تغییر در فک پایینی وی، سبب خلق چهره‌ای جدید از این بازیگر شده است و تنها مارگو رابی با همان سیمای معمول خود یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده دارد. جان لیسگو، کیت مک‌کینون، کانی بریتون، گرچن کارلسون، آلیسون جنی، آلیس ایو، اسپنسر گارت، نازنین بنیادی، الیزابت رم و مارک داپلس دیگر بازیگرانی هستند که فیلم Bombshell حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم خبر غیرمنتظره

به گزارش زومیت، داستان این فیلم در مورد رسوایی راجر آیلز، رئیس پیشین شبکه فاکس نیوز است؛ راجر آیلز، مشاور پیشین سیاسی بود که به انتخاب رؤسای جمهوری چون ریچارد نیکسون، رونالد ریگان و جرج دبیلو بوش کمک کرده بود. آیلز توانست با در اختیار گرفتن شبکه کابلی فاکس نیوز در سال ۱۹۹۶، تغییر بزرگی در صنعت رسانهٔ ایالات متحده آمریکا به وجود آورد. این شبکه تحت نظارت آیلز نه‌تنها صنعت رسانه را در ایالات متحده آمریکا تغییر داد، بلکه نگاهی متفاوت به مقولهٔ سیاست را برای بینندگان تعریف کرد و نظرسنجی تلویزیونی و گاهی اوقات مناظرات سیاسی را روی آنتن برد. اما پادشاهی راجر آیلز در سال ۲۰۱۶ به سر آمد و وی حتی مجبور به استعفاء شد؛ وی متهم به رسوایی اخلاقی شده بود و همین موضوع ضربهٔ بدی به اعتبار شبکهٔ فاکس نیوز زد. اتهامات واردآمده به راجر آیلز از سوی خبرنگار و گزارشگری از همین شبکه به نام مگین کلی بود. مگین کلی پیش از خبرنگاری، وکیل بود و بعد با حضور در شبکه فاکس نیوز تبدیل به یکی از معروف‌ترین گزارشگران این شبکه شد. مگین کلی بعدها به دلیل خالی کردن پشت راجر آیلز و متهم خواندن این شخص، خود تصمیم گرفت به کارش در شبکه فاکس نیوز خاتمه دهد. وی پس از ترک فاکس نیوز، قراردادی پرسود با شبکه NBC بست. گفتنی است راجر آیلز در سال ۲۰۱۷، در سن ۷۷ سالگی درگذشت.

فیلم Bombshell در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ماه ۱۳۹۸) روی پردهٔ سینما خواهد رفت.

 

نیکول کیدمن شارلیز ترون فیلم خبر غیر منتظره
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین