کد خبر: 41227 A

تعداد بیننده‌های فیلم "برکینگ بد" اعلام شد/ "چیزهای عجیب" رکورددار نتفلیکس

تعداد بیننده‌های فیلم "برکینگ بد" اعلام شد/ "چیزهای عجیب" رکورددار نتفلیکس

فصل سوم "چیزهای عجیب" با ۶۴ میلیون بیننده در چهار هفته‌ اول انتشار، پربیننده‌ترین سریال تاریخ شبکه نتفلیکس بوده است.

ایران آرت: "ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد" نت‌فلیکس در سه روز اول انتشار از جمعه تا یکشنبه‌ گذشته در آمریکا نزدیک به ۸.۲ میلیون مرتبه مشاهده شده است. کمپانی نیلسن اعلام کرده است که میانگین بیننده برای هر دقیقه از فیلم به ۶.۵ میلیون می‌رسد که ۲.۵ میلیون آن فیلم را در روز اول انتشار مشاهده کرده‌اند.

این رکورد برای دنباله‌ی یک سریال تلویزیونی قابل ستایش است و به فیلم‌هایی شباهت دارد که در روز اول اکران بسیار پرفروش می‌شوند. اما وقتی دینامیک نمایش فیلم به شکل سنتی به نمایش در شبکه‌های استریمینگ ترجمه شود، نتیجه چندان علمی نخواهد بود. به ویژه وقتی آمار و ارقام تنها به ایالات متحده که ۴۰ درصد مشترکین نت‌فلیکس را تشکیل می‌دهند اختصاص دارد.

با این حال بررسی این آمار خالی از لطف نیست. نیلسن گزارش می‌دهد که ۳۶ درصد مخاطبین فیلم در سه روز اول انتشار بین ۱۸ تا ۳۴ ساله بوده‌اند و نزدیک به ۴۰ درصد آنان را مردان ۱۸ تا ۴۹ ساله تشکیل می‌داده‌اند. این شرکت می‌گوید مخاطبین برای آماده‌سازی خود به سراغ درام "برکینگ بد" رفته و باعث رشد آمار بینندگانش شده‌اند. در طول هفته‌ی اول انتشار از ۷ تا ۱۳ اکتبر، میانگین بیننده برای هر دقیقه از سریال "برکینگ بد" به ۱۵۳ هزار رسیده و نسبت به اواسط سپتامبر تا ۱۴۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش 30نما، شبکه‌ی نت‌فلیکس به برخلاف دیگر شبکه‌ها به ندرت آمار بینندگان عناوینش را گزارش می‌دهد. آن‌ها روز گذشته اعلام کردند که فصل سوم "چیزهای عجیب" (Stranger Things) با ۶۴ میلیون بیننده در چهار هفته‌ی اول انتشار، پربیننده‌ترین سریال تاریخ شبکه بوده است. ماه گذشته، نت‌فلیکس وعده داد که فصل چهارم سریال را هم به تولید می‌رساند و با "برادران دافر" نویسندگان مجموعه قرادادی چندساله و گران‌قیمت امضاء کرد.

نت‌فلیکس علاوه بر این گزارش داد که مینی‌سریال "باورنکردنی" (Unbelievable) در ۲۸ روز اول ۳۲ میلیون مرتبه مشاهده شده و "دختر بلندقد" (Tall Girl) با بازی "ایوا میشل" در چهار هفته‌ی نخست توسط ۴۱ میلیون مشترک بازدید داشته است. یکی دیگر از سریال‌های پربیننده‌ی شبکه فصل سوم "سرقت پول" (Money Heist) بوده است که در چهارمین هفته پس از انتشار ۴۴ میلیون خانوار آن را به تماشا نشسته‌اند تا سریال به پربیننده‌‌ترین سریال غیرانگلیسی شبکه تبدیل شود. نت‌فلیکس می‌گوید تا به امروز ۱۰۰ فصل سریال اریجینال غیرانگلیسی از ۱۷ کشور تولید کرده و در نظر دارد تعداد آن‌ها را تا سال ۲۰۲۰ به ۱۳۰ فصل برساند.

شبکه‌ی نت‌فلیکس امسال در فصل اهدای جوایز فیلم‌های مدعی اسکار "ایرلندی" (The Irishman) به کارگردانی "مارتین اسکورسیزی" و "داستان ازدواج" (Marriage Story) ساخته‌ی جدید "نوآح بامبک" با بازی "اسکارلت جوهانسون" و "آدام درایور" را روی پرده خواهد برد.

دیگر فیلم‌های شاخص شبکه برای سه ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی شامل "اسم من دولمایت است" (Dolemite is My Name) با بازی "ادی مورفی"، اکشن "۶ زیرزمینی" (6 Underground) به کارگردانی "مایکل بی" و بازی "رایان رینولدز"، فیلم "لندرومات" (The Laundromat) به کارگردانی "استیون سودربرگ" و بازی "مریل استریپ"، "آنتونیو باندراس" و "گری اولدمن"، و "پادشاه" (The King) با بازی "تیموتی شلمی" و "جوئل اجرتون" می‌شود. "لندرومات" امروز جمعه منتشر شد و هم‌اکنون از ۳۰نما آماده‌ی دانلود است.

 

هالیوود سینما نتفلیکس برکینگ بد ال کامینو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین