کد خبر: 41098 A

انتقاد کیت هرینگتون از سوفی ترنر/ سوفی باید سکوت کند!

انتقاد کیت هرینگتون از سوفی ترنر/ سوفی باید سکوت کند!

کیت هرینگتون می‌گوید سوفی ترنر باید سکوت کند و اسرار فیلمبرداری "بازی تاج و تخت" را فاش نکند.

ایران آرت: کیت هرینگتون از اینکه سوفی ترنر دائماً در مورد "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) مصاحبه می‌کند و اسرار فیلمبرداری سریال را بازگو می‌کند به ستوه آمده. بازیگر ۳۲ ساله‌ی بریتانیایی که در سریال فانتزی شبکه‌ی HBO نقش "جان اسنو" را بازی کرد، به اعتراض "سوفی ترنر" بازیگر نقش "سانسا استارک" از گریم‌های طولانی هرینگتون در طول سریال واکنش نشان داد.

ترنر اخیراً به گریم‌های طولانی برادرش در سریال برای رسیدگی دقیق به موهای "جان اسنو" معترض شده و هرینگتون هم که آخر هفته‌ی گذشته در نمایشگاه کامیک کان ACE حضور یافته بود به این اظهارات او واکنش نشان داد و به شوخی گفت: "سوفی ترنر باید گاهی سکوت اختیار کند."

به گزارش ۳۰نما، هرینگتون پس از پاسخ کنایه‌آمیزش، از رابطه‌ی گرم و صمیمی خود با ترنر و "میزی ویلیامز" (آریا استارک) و همچنین "آیزک همپستد رایت" که نقش "برن استارک" را بازی می‌کرد می‌گوید: "این دختر را از اعماق وجود دوست دارم. سوفی، میزی، آیزک و من زمانی بسیار طولانی در کنار هم بودیم. ریچارد [مدن] هم قطعاً در این حلقه وجود دارد. ما به خواهر و برادر واقعی تبدیل شدیم و حاضر بودیم به معنای واقعی کلمه از یکدیگر دفاع کنیم. رابطه‌ی ما بسیار خواهر و برادرانه است."

"بازی تاج‌وتخت" می گذشته به شکلی جنجالی به پایان رسید و اعتراض گسترده‌ی هواداران از نحوه‌ی روایت قصه را در پی داشت. ترنر هفته‌ی گذشته در مسابقه‌ی فوتبال آمریکایی "شیکاگو بیرز" در مقابل "اوکلند ریدرز" حاضر شد و با ارسال ویدیویی گفت: "خطاب به طرفداران بیرز، من آمده‌ام تا از شما حمایت کند، پیروز باد شیکاگو بیرز."

اما از بخت بد ترنر، بیرز بازی را ۲۴ به ۲۱ به اوکلند ریدرز واگذار کرد و همین مسئله موجب شد هواداران ریدرز در شبکه‌های اجتماعی به او حمله کنند. آن‌ها با به اشتراک گذاشتن ویدیوی ترنر نوشتند: "این بازی پایانی بهتر از "تاج‌وتخت" داشت."

"کیت هرینگتون" که قرار است در فیلم ابرقهرمانی "جاودانان" (The Eternals) در کنار "ریچارد مدن" و "انجلینا جولی" به ایفای نقش بپردازد، به لطف "بازی تاج‌وتخت" بازی در شرایط سخت و تحت فشار را تجربه کرد، اما اعتراف می‌کند که هنوز از جامعه‌ی هواداران مارل "وحشت" می‌کند.

هرینگتون می‌گوید: "بسیاری از بازیگرانی که وارد دنیای سینمایی مارول می‌شوند، تجربه‌ی چندگانه‌ای به این گستردگی را ندارند. من ۱۰ سال تمام با "بازی تاج‌وتخت"‌ زندگی کردم و با دنیای عظیمی که طرفداران زیادی داشته باشد آشنا هستم، اما در عین حال هم هیجان‌زده و هم وحشت‌زده‌ام."

او توضیح می‌دهد که پس از "بازی تاج‌وتخت" سعی کرده نقشی خارج از دنیای ژانر فانتزی پیدا کند، اما برنامه‌هایش چندان خوب پیش نرفته است. هرینگتون در "جاودانان" نقش شخصیتی به نام "شوالیه‌ی سیاه" را بازی می‌کند که مانند "جان اسنو" رهبر نگهبانان دیوار، به شمشیر مجهز است.

هرینگتون می‌گوید: "قرار است نقش یک ابرقهرمان را بازی کنم که جذاب به نظر می‌رسد. نمی‌دانم اجازه دارم چه چیزهایی در موردش بگویم، حتی می‌ترسم اسمش را ببرم. سعی می‌کنم نقش‌هایی انتخاب کنم که تا حد ممکن به "جان اسنو"‌ شبیه نباشد، اما این شخصیت ابرقهرمانی است با یک شمشیر. [شوالیه‌ی سیاه] می‌تواند به "جان اسنو" شبیه باشد اگر در کتاب‌های مصور وجود می‌داشت اما تفاوت‌های بسیاری با او دارد."

داستان "جاودانان" میلیون‌ها سال قبل از حوادث "انتقام‌جویان" روی می‌دهد. دیزنی این فیلم را ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ماه ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌کند.

هرینگتون علاوه بر این در نمایشگاه کامیک کان ACE نسبت به بازی در فیلمی در دنیای "هری پاتر" هم اظهار علاقه کرد. او می‌گوید: "من یک گریفندورم. در موردش خیلی زیاد فکر کرده‌ام." یکی از هواداران در ادامه از او می‌پرسد در صورتی که می‌توانست در پیش‌درآمدی از "هری پاتر" نقش یکی از شخصیت‌هایی را بازی کند که پیش از هری و دوستانش در مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز حضور داشته، کدام شخصیت را انتخاب می‌کرد. هرینگتون با قاطعیت می‌گوید: "اسنیپ. اسنیپ بهترین شخصیت است. داستان "سوروس اسنیپ" به شدت تراژیک، شگفت‌انگیز و درخشان است. او شخصیتی است که نفرت مخاطب را برمی‌انگیزد و در پایان علاقه‌ی او را. بی‌نظیر است. فکر نمی‌کنم مناسب بازی در این شخصیت باشم، بنابراین سیریوس را انتخاب می‌کنم."

 

بازی تاج و تخت سوفی ترنر کیت هرینگتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین