کد خبر: 41017 A

ابهام در ساخت فصل دوم سریال "بانوی عمارت"

ابهام در ساخت فصل دوم سریال "بانوی عمارت"

تهیه‌کننده "بانوی عمارت" درباره سرنوشت ساخت فصل دوم این سریال توضیح داد و احتمال ساخته نشدن آن را رد نکرد.

ایران آرت: سرنوشت تداوم ساخت بانوی عمارت در دست مدیران شبکه3 است. مجید مولایی، تهیه‌کننده سریال بانوی عمارت، درباره سرنوشت ساخت فصل دوم این سریال به همشهری گفت: "هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست. تصمیم قطعی را مدیران شبکه 3 خواهند گرفت. هم‌اکنون فیلمنامه به شورای کارشناسی سازمان فرستاده شده و کارشناسان بعد از ارزیابی نظر خود را می‌دهند."

عزیز‌الله حمید نژاد، کارگردان این سریال، چندی پیش در یادداشتی با بیان این مطلب که بعد از 9‌ماه فیلمنامه فصل دوم را برایم فرستادند، ضمن انتقاد از متن، آن را سفارشی و غیرنمایشی توصیف کرده بود. حمیدنژاد در این یادداشت عنوان کرد: "فیلمنامه فصل دوم تحقیر مخاطب است" و پیشنهاد داده تا صداوسیما بهتر است مانند خیلی از طرح‌ها حق و حقوق نویسندگان را  پرداخت و تیم جدید و حرفه‌ای برای نگارش همراه کند.

مولایی درباره نظرات حمید‌نژاد به خبرنگار همشهری گفت: " طرح و یا فیلمنامه را یک کارگردان می‌تواند دوست داشته باشد یا نداشته باشد. اگر توافق صورت گیرد ساخت ادامه می‌یابد و اگر نه باید دید سازمان چه تصمیمی خواهد گرفت."

داستان ساخت فصل دوم سریال بانوی عمارت از آنجا آغاز شد که با پایان پخش فصل اول از شبکه 3، مدیران و سازندگان سریال با عنوان اینکه مخاطبان خواستار ساخت فصل دوم این سریال هستند، خبر از نگارش و تولید این سریال دادند. هر چند از ابتدا نیز قرار بود این سریال در 2فصل ساخته شود اما این بار در بخش نویسندگی سریال تغییراتی به‌وجود آمد؛ سریالی که عزیز‌الله حمیدنژاد که در سینما کارنامه‌ای با فیلم‌های ماندگار دارد آن را کارگردانی کرده است. این سریال را در فصل اول احسان جوانمرد نوشته بود؛ سریالی که به دوره‌ای از تاریخ قاجار می‌پرداخت و در زمان پخش مخاطب بسیاری پیدا کرد.

 

بانوی عمارت مجید مولایی بانوی عمارت 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین