کد خبر: 41012 A

ماجرای قتل جنیفر انیستون ادامه دارد/ عکس

ماجرای قتل جنیفر انیستون ادامه دارد/ عکس

دنباله‌ فیلم "ماجرای قتل" با بازی جنیفر انیستون در شبکه نتفلیکس ساخته خواهد شد.

ایران آرت: آدام سندلر و جنیفر انیستون در دنباله‌ی "معمای قتل" (Murder Mystery) که در هفته‌ی اول انتشار توسط بیش از ۳۰ میلیون مشترک نت‌فلیکس مشاهده شد ایفای نقش خواهند کرد. کمدی این شبکه در مورد یک مأمور پلیس نیویورکی و همسرش که در حین سفر به اروپا به قتل یک میلیاردر پیر متهم می‌شوند، بار دیگر با نویسندگی "جیمز وندربیلت" ساخته خواهد شد.

قسمت اول فیلم توسط "کایل نیواچک" و بازی "لوک اوانز" و "ترنس استمپ" تولید شد و ششمین فیلم سندلر برای نت‌فلیکس به شمار می‌آمد. او پیش از این فیلم‌ها "شش مسخره" (The Ridiculous Six)، "دو اور" (The Do-Over)، "سندلی وکسلر" (Sandy Wexler)، "داستان‌های مایروویتز" (The Meyerowitz Stories) و "هفته‌ی" (The Week Of) را در استودیوی "هپی مدیسن" برای نت‌فلیکس تولید کرده بود.

به گزارش 30نما، انتشار "معمای قتل" در ماه جولای گذشته رکورد بینندگان نت‌فلیکس در هفته‌ی اول را با ۳۰ میلیون مشاهده شکست. نت‌فلیکس که آمار بینندگانش را به ندرت اعلام می‌کند فاش کرد که ۳۰ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۸۶۳ مشترک معمای قتل را در سه روز اول انتشار به نظاره نشسته‌اند. ۱۳.۳ میلیون مشترک از این رقم به آمریکای شمالی و کانادا و ۱۷.۴ میلیون مشترک به سایر نقاط دنیا اختصاص داشتند. مشترکین باید ۷۰ درصد فیلم را تماشا کرده باشند تا در محاسبات نهایی گنجانده شوند.

ماجرای قتل 2

نت‌فلیکس در سال ۲۰۱۵ با سندلر برای تولید چهار فیلم قرارداد بست، هرچند که رکورد فروش فیلم‌های او در گیشه در سال‌های اخیر با کاهش مواجه بوده است.

 

آدام سندلر جنیفر انیستون معمای قتل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین