کد خبر: 41010 A

خانواده آدامز حریف جوکر نشد/ ادامه صدرنشینی دلقک معروف

خانواده آدامز حریف جوکر نشد/ ادامه صدرنشینی دلقک معروف

فیلم "جوکر" فروش کل آخر هفته خود را به ۶۰ میلیون دلار رساند و یک بار دیگر باکس آفیس آمریکا را تسخیر کرد.

ایران آرت: فیلم "جوکر" ساخته تاد فیلیپس یک بار دیگر باکس آفیس آمریکا را به تسخیر خود در آورد و تخمین زده می‌شود که تا پایان امروز فروش کل آخر هفته آن معادل با ۶۰ میلیون دلار و بسیار فراتر از انتظارهای اولیه باشد.

این فیلم استودیو برادران وارنر با نقش‌آفرینی خواکین فینیکس فقط در روز جمعه ۱۷ میلیون دلار فروخت و به این ترتیب فروش کل داخلی خود را به ۱۵۴.۷ میلیون دلار رساند.

به این ترتیب "جوکر" به سادگی در صدر باقی ماند البته فیلم "خانواده آدامز" ساخته ام‌جی‌ام هم با فروش قوی ۳۲ میلیون دلاری و عملکردی فراتر از انتظارها در رتبه دوم قرار گرفته است. این فیلم جمعه ۹.۷ میلیون دلار فروخت.

به گزارش مهر، در فیلم انیمیشن "خانواده آدامز" صداپیشگان پرستاره‌ای از جمله اسکار آیزک و شارلیز ترون کنار کلویی گریس مورتز، فین ولف‌هارد و نیک کرول نقش‌آفرینی می‌کنند.

اما بزرگ‌ترین پروژه ناامیدکننده هفته فیلم گران قیمت "مرد ماه جوزا" ساخته انگ لی با نقش‌آفرینی ویل اسمیت بود که در آن نقش قاتلی درجه یک را بازی می‌کند که با نسخه‌ای جوان‌تر از خودش مواجه می‌شود. لی برای ساختن این فیلم اکشن از تکنولوژی فیلمبرداری جدید استفاده کرده که باعث شده هزینه ساخت این فیلم حدود ۱۴۰ میلیون دلار باشد.

این فیلم که به شدت از جلوه‌های بصری استفاده می‌کند در روز جمعه توانست ۷.۵ میلیون دلار بفروشد و انتظار می‌رود که روی هم رفته تا پایان امروز حدود ۲۰ میلیون دلار بفروشد. این در حالی است که انتظار فروش حداقل ۳۰ میلیون دلاری را برای نخستین آخر هفته اکران خود داشت. حالا سوال اینجاست که آیا باکس آفیس خارجی می‌تواند این فیلم را نجات بدهد یا خیر.

فیلم "جکسی" که جدیدترین اکران سینمایی سی‌بی‌اس فیلمز است همین آخر هفته از طریق لاینزگیت اکران ملی می‌شود. انتظار می‌رود فروش اولیه این فیلم در حد ۳ میلیون دلار باشد.

شارلیز ترون جوکر خواکین فینیکس اسکار آیزاک واکین فینیکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین