کد خبر: 4082 A

مراوده اینستاگرامی بازیگران و میکاپ‌آرتیست‌ها ادامه دارد

ماجرای این بازیگران زن ایرانی در سالن‌های زیبایی/عکس

ماجرای این بازیگران زن ایرانی در سالن‌های زیبایی/عکس

موضوع همکاری بازیگران و میکاپ‌آرتیست ها حالا دیگر نه تنها تابو نیست که به لطف جسارت هر دو طیف به یک فرهنگ بدل شده است، این خبر شاهد مثال این تئوری ست

ایران‌آرت: مدت‌هاست موضوع استفاده بازیگران از میکاپ‌آرتیست، جاافتاده و معمول شده است.

آن‌ها به سالن‌های زیبایی مشخصی می‌روند و مراوده خود با میکاپ‌آرتیست‌ها را با انتشار عکسی از خود در سالن‌های زیبایی، تحکیم می‌بخشند. البته بدیهی است این مراوده، مبتنی بر مباحث اقتصادی هم هست.

یک سود دو سویه در میان است که هم بازیگران را زیباتر، برازنده تر و حرفه ای تر در نگاه مخاطبان شان جلوه می دهند هم سالن های آرایشی میک آرتیست ها را شلوغ تر و پر رفت و آمدتر می کند. 

حضور بازیگران غیر از تبلیغی که برای این سالن ها به همراه دارد گاه متد و اصول زیبایی شناسانه آنان را تا حد یک مد در جامعه زنان ارتقا می دهد که به یقین یک امر نوظهور در جامعه ایرانی ست. 

برخی گسترش شبکه های مجازی و نهادینه شدن الگوهای جهانی را دلیل شفافیت روزافزون رفتارهای هنرمندان زن می دانند و برخی خواست عمومی مردم را علت واقعی می خوانند؛ طرفداران در صفحات شخصی هنرمندان خواهان دانستن مزون و سالن آرایش و برند لوازم خانه... آنان هستند و همین سبب شده چهره های شناخته شده شفاف تر از دهه گذشته زندگی کنند.

جالب تر اینجاست از این منظر بازیگران زن از سوپراستارهای مرد پیشرو تر و تابو شکن تر هستند و آنها راههای را گشوده اند که دهه های 60 و 70 کسی به مخیله اش هم خطور نمی کرد یک زن بتواند در آن به ابراز وجود بپردازد. 

به گزارش ایران‌آرت، در تازه‌ترین عکس از این گونه تصاویر، شبنم قلی‌خانی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر عکسی در کنار دیگر بانوان بازیگر، نرگس محمدی، شهره سلطانی و لاله اسکندری در اینستاگرام منتشر کرده است.

 
عکس|خانم های بازیگر به کدام سالن زیبایی رفتند؟

 

لاله اسکندری نرگس محمدی شهره سلطانی شبنم قلی خانی میکاپ میکاپ‌آرتیست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین