کد خبر: 40596 A

واکنش واکین فینیکس به انتقادها از خشونت جوکر

واکنش واکین فینیکس به انتقادها از خشونت جوکر

واکین فینِکس با دفاع از خشونت "جوکر" می‌گوید: خوب است که مردم واکنشی جدی نشان می‌دهند.

ایران آرت: واکین فینِکس در دفاع از شخصیت جوکر در فیلم جدید مرد خفاشی به دنبال انتقاد از ستودن خشونت در این فیلم می‌گوید که او احساس می‌کند در فرهنگ امروز تاکید بر شخصیت‌های شریر با نیروهای فوق بشری ضروری می‌نماید.

فینکس که در این فیلم جدید نقش "جوکر" را بازی می‌کند در مصاحبه با "وَنیتی فِر" می‌گوید: این یک فیلم دشوار بود. البته فکر هم نمی‌کردم خیلی راحت باشد. و در مجموع از بعضی جهات، خوب است که مردم نسبت به آن واکنش جدی نشان می‌دهند.

به گزارش فارس، در اوایل این ماه، خانواده‌های قربانیانی که در طی نمایش فیلم بتمن در یک سالن سینما در آرورای کلرادو کشته شدند، در سال 2012 نامه‌ای به مسولین کمپانی برادران وارنر نوشتند و خواستار این بودند که این استودیو از سود این فیلم به کانون‌های خیریه  قربانیان اسلحه کمک کند.

جوکر

مسولین کمپانی برادران وارنر و همچنین کارگردان و تهیه‌کننده فیلم، همگی از فیلم از این زاویه که باعث برانگیختن و ایجاد انگیزه برگزاری مذاکرات برای مبارزه با قوانین آزادی اسلحه در آمریکا و نیز سلامت روانی می‌شود، دفاع کردند.

فینکس در مورد تماشای این فیلم می‌گوید: نگرش به مفاهیم این فیلم از زوایا و طرق مختلفی قابل بحث است. می‌توانید هم بگویید افرادی وجود دارند که همچون دیگران، نیازمند شنیده شدن و فهمیده شدن دارند.

 

جوکر تاد فیلیپس واکین فینیکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین