کد خبر: 40511 A

تارانتینو و برد پیت حریف فیلم‌های کره‌ای نشد

تارانتینو و برد پیت حریف فیلم‌های کره‌ای نشد

دو فیلم هالیوودی "روزی روزگاری در هالیوود" و "به سوی ستارگان" در گیشه کره جنوبی رتبه‌های چهارم و پنجم پرفروش‌ترین فیلم‌ها را کسب کردند.

ایران آرت: فیلم سینمایی کره‌ای "نبرد جانگساری" محصول کمپانی "برادران وارنر" در صدر فهرست باکس‌آفیس آخر هفته ایستاد.

این درام جنگی با فروش ۴ میلیون و ۵۹۰ هزار دلاری از ۶۹۰ هزار بلیت از روزهای سه‌شنبه تا یکشنبه و فروش ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار دلاری باقی روزهای هفته، در صدر گیشه کره جنوبی جای گرفت.

این فیلم به کارگردانی "کواک کیونگ تائِک" و "کیم تائه هون" با تم اکشن جنگی از هنرپیشه‌های ستاره سینمای کره همچون "کیم میونگ مین"، "چوئی مین هو" و "مگان فاکس" بهره می‌برد. این فیلم قرار است توسط شرکت "ولگو یو‌اس‌اِی" در سینماهای آمریکای شمالی اکران شود.

به گزارش فارس، "با کوانتوم: جسارت یک زندگی شبانه" دیگر فیلم کره‌ای است که جایگاه دوم گیشه را به دست آورده است. این درام جنایی از چهارشنبه تا یکشنبه توانست ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار دلار درآمد کسب کند. 

"لی سونگ تائه" کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است. "با کوانتوم: جسارت یک زندگی شبانه" روایت یک رسوایی بزرگ مواد مخدر است که رد آدم‌ها و افراد مشهور در آن دیده می‌شود. لی می‌گوید نسخه اولیه این فیلم‌نامه را در سال ۲۰۱۶ نوشته است.

"آدم‌های بد: قلمرو هرج و مرج" با فروش یک میلیون و ۸۷۰ هزار دلاری پس از سه هفته به مکان سوم فهرست باکس‌آفیس این هفته کره سقوط کرد. با این وجود سه فیلم پرفروش این هفته کره جنوبی ۷۰ درصد مجموع فروش گیشه این کشور را به خود اختصاص دادند.

فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" به کارگردانی کوئنتین تارانتینو با یک میلیون و ۳۳۰ هزار دلار در ۵ روز اکران، جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد درحالی که "به سوی ستارگان" با بازی برد پیت تنها با ۳۹۵ هزار و ۴۰۰ دلار و مجموع فروش ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار در مکان پنجم گیشه کره جنوبی جای گرفت.

 

کوئنتین تارانتینو برد پیت به سوی ستارگان روزی روزگاری در هالیوود سینمای کره جنوبی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین