کد خبر: 40332 A

ماجرایی جنایی ویل اسمیت و شش مرد جنایتکار

ماجرایی جنایی ویل اسمیت و شش مرد جنایتکار

ویل اسمیت در فیلم بیوگرافی و جنایی نتفلیکس به نام "انجمن" ایفای نقش خواهد کرد.

ایران آرت: در حالی که حدود دو هفته به اکران فیلم جدید ویل اسمیت به نام "مرد ماه حوزا" باقی مانده است اعلام شد که این بازیگر برای ایفای نقش در فیلمی به شرکت نتفلیکس باز خواهد گشت.

این بازیگر برای تهیه‌کنندگی و همچنین ایفای نقش در فیلم سینمایی "انجمن" به توافق رسیده است. این پروژه یک فیلم جنایی و در ژانر زندگی‌نامه‌ای خواهد بود که توسط پیتر لندزمن نویسندگی و کارگردانی خواهد شد. این دو پیش از این در سال ۲۰۱۵ در فیلم سینمایی "ضربه مغزی" با یکدیگر همکاری کرده بودند، لیندزمن در آن فیلم نویسنده و کارگردان بود.

اسمیت در کنار لستیر، همکارش در اورلوک اینترتیمنت، تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. مت جکسون و جیسون اس ایکس نیز دیگر تهیه کنندگان این فیلم هستند البته هنوز کارگردانی برای این فیلم انتخاب نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم "انجمن" داستان واقعی اتحادیه جرم‌های برنامه‌ریزی شده را که در سال ۱۹۷۰ توسط هفت مرد سیاه پوست از جمله نیکی بارنز هدایت می‌شد، روایت می‌کند. این مردان رویای ساخت شهری خودکفا و مستقل را دارند و قصد دارند آن را با پول‌های ناشی از مواد مخدر بنا کنند.

ویل اسمیت نقش بارنز را ایفا می‌کند، مردی که با مافیای ایتالیایی برای به راه انداختن انجمن خودش همکاری می‌کرد. او در سال ۱۹۷۸ دستگیر شد و بعد از یک سری اتفاقات به خبرچین فدرال تبدیل شد، او تا زمانی که در سال ۲۰۱۲ جان خود را از دست داد، تحت برنامه حفاظتی فدرال بود. مرگ او امسال اعلام شد.

اسمیت اخیرا در انیمیشن "علاءالدین" ایفای نقش کرده بود که به فروش یک میلیارد دلاری رسیده است.

 

هالیوود ویل اسمیت نتفلیکس فیلم انجمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین