کد خبر: 40298 A

فیلم جدید تارانتینو به آسیا می‌آید/ لقب جالب چینی‌ها به دی‌کاپریو

فیلم جدید تارانتینو به آسیا می‌آید/ لقب جالب چینی‌ها به دی‌کاپریو

سرانجام تاریخ نمایش "روزی روزگاری در هالیوود" جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در چین تعیین شد و چینی‌ها می‌توانند به تماشای فیلم جدید "لئو کوچولو" بنشینند.

ایران آرت: جدیدترین فیلم تارانتینو به عنوان اولین فیلم وی راهی چین می‌شود و احتمالا این اکران رقم فروش بین‌المللی فیلم را بالا خواهد برد.

فیلمی که با بازی لئوناردو دی کاپریو و برد پیت ساخته شده ۲۵ اکتبر (۳ آبان) در چین به نمایش در می‌آید.

این فیلم که تاکنون فروشی ۳۴۴.۶ میلیون دلاری را در سطح جهان ثبت کرده شاید با نمایش در چین به مرز ۴۰۰ میلیون دلار نزدیک شود.

در عین حال کره جنوبی که به عنوان چهارمین بازار بزرگ فیلم شناخته می‌شود نیز از پنجشنبه ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) میزبان این فیلم خواهد بود.

به گزارش مهر، تنها فیلم تارانتینو که توانست به مرز اکران در چین برسد وسترن "جانگوی از بند رها شده" در سال ۲۰۱۳ بود که اجازه نمایش گرفت اما دقایقی پیش از اکران در شب افتتاحیه دستور داده شده تا جلوی اکران آن گرفته شود. هیچ توضیح رسمی نیز برای این تغییر ناگهانی داده نشد. بعدها منابع نزدیک به ماجرا گفتند یکی از مقامات حزب کمونیست به خاطر خشونت موجود در فیلم این دستور را داده است. این فیلم با جرح و تعدیل‌های بسیار یک ماه بعد روی پرده رفت اما تا آن زمان نسخه‌های غیرقانونی به صورت گسترده در دسترس همه قرار گرفته بود و نسخه سانسور نشده آن به صورت گسترده دیده شد. به همین دلیل نسخه تعدیل شده مخاطبی در سینماها نیافت و به سرعت از اکران برداشته شد.

در فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" خبری از خشونت فیلم‌های پیشین تارانتینو نیست و انتظار می‌رود با تعدیل روبرو نشود. البته این فیلم با توجه به این که نوستالژی هالیوود قدیم را تصویر می‌کند، ممکن است برای چینی‌ها ملموس نباشد.

"روزی روزگاری در هالیوود" پس از تعطیلات روز ملی چین که از یکم اکتبر شروع می‌شود و امسال هفتادمین سال تاسیس جمهوری خلق چین را گرامی می‌دارد، راهی سینماها خواهد شد. دیگر  فیلم‌های مهم سال هم پس از این تعطیلات سیاسی راهی سینماها می‌شوند. "جمینی من" آنگ لی با بازی ویل اسمیت هم پس از این تعطیلات و روز ۱۸ اکتبر به عنوان یک فیلم مهم هالیوودی دیگر اکران می‌شود.

دی کاپریو در چین طرفداران زیادی دارد و از او به عنوان "ژیائو لی" یا "لئو کوچولو" یاد می‌شود. پس از موفقیت دی کاپریو در اسکار ۲۰۱۶ فیلم "از گور بازگشته" او فروشی ۵۸.۷ میلیون دلاری را در چین ثبت کرد.

 

کوئنتین تارانتینو برد پیت لئوناردو دی کاپریو تارانتینو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین