کد خبر: 40112 A

حمله تند یک بازیگر به رابرت دنیرو/ آن کثافت را نادیده می‌گیرم!

حمله تند یک بازیگر به رابرت دنیرو/ آن کثافت را نادیده می‌گیرم!

میکی روک مدعی است که چون رابرت دنیرو راضی به همکاری با او نشده، سازندگان "ایرلندی" او را از لیست بازیگران انتخابی فیلم کنار گذاشته‌اند.

ایران آرت: "میکی روک" بازیگر نامزد اسکار "کشتی‌گیر" ادعا می‌کند که می‌توانسته در فیلم "ایرلندی" (The Irishman) به کارگردانی "مارتین اسکورسیزی" بازی کند. روک در مصاحبه با تلویزیون ایتالیا فاش کرده است که اگر "رابرت دنیرو" حاضر به همکاری با او می‌شد می‌توانست نقشی در فیلم "ایرلندی" بازی کند. روک می‌گوید او و دنیرو در سال ۱۹۸۷ و هنگام فیلمبرداری فیلم ترسناک و روانشناسانه‌ی "قلب فرشته" (Angel Heart) با یکدیگر مشاجره کرده‌اند.

روک می‌گوید: ""مارتی اسکورسیزی" می‌خواست برای فیلمی با بازی "ال پاچینو"، "رابرت دنیرو" و "جو پشی" با من ملاقات کند. مسؤل انتخاب بازیگر به مدیر برنامه‌های من گفته بود که دنیرو حاضر به همکاری با من در فیلم نشده است." روک اضافه می‌کند که این اتفاق او را آزرده چرا که به "پول آن فیلم" نیاز داشته است. او ادامه می‌دهد: "من دیگر احترامی برای [دنیرو] قائل نیستم، دیگر او را نمی‌شناسم. من از یک زندگی نکبت‌بار به اینجا رسیده‌ام. او چنین شرایطی را درک نمی‌کند. من زندگی مزخرفی داشته‌ام، بنابراین هر وقت با او برخورد کنم آن کثافت را نادیده می‌گیرم."

به گزارش 30نما، در "ایرلندی" دنیرو نقش "فرانک شیران" را ایفا می‌کند، یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم که تبدیل به یک آدمکش می‌شود و در ناپدید شدن "جیمی هوفا" رئیس اتحادیه‌ی کارگردان دست دارد. پاچینو نیز در نقش هوفای بدنام بازی می‌کند که با جنایت‌کاران در ارتباط است. بازیگران نقش‌های مکمل فیلم شامل "هاروی کیتل"، "ری رومانو" و "آنا پاکین" می‌شود. دنیرو، پشی و اسکورسیزی پیش از این در فیلم "رفقای خوب" (Goodfellas) و "کازینو" با یکدیگر همکاری کرده بودند. پشی به خاطر بازی در "رفقای خوب" برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد.

دنیرو به زودی در فیلم دیگری به نام "قاتلین ماه گل" (Killers of the Flower Moon) در مورد کشتار سرخپوستان در اوایل قرن بیستم، با اسکورسیزی و "لئوناردو دی‌کاپریو" همکاری خواهد کرد. روک پس از کسب نامزدی اسکار با "کشتی‌گیر" (The Wrestler) در دو فیلم پرستاره‌ی "مرد آهنی" و "بی‌مصرف‌ها" بازی کرد. او اخیراً در فیلم‌های "خوک‌های جنگ"، "برلین، دوستت دارم" و "پیاده‌روی شبانه" نقش‌آفرینی کرده است.

نت‌فلیکس فیلم "ایرلندی" را برای اولین بار در جشنواره‌ی فیلم نیویورک اکران می‌کند و پس از آن به مدت سه هفته و از ۱ نوامبر (۱۱ آبان ماه) روی پرده می‌برد. این فیلم سرانجام از ۲۷ نوامبر (۷ آذر ماه) از طریق نت‌فلیکس در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد.

به‌روز‌رسانی: "جین روزنتال"، و "اما تیلینگر کاسکوف" تهیه‌کنندگان "ایرلندی" و "الن لوئیس" مسؤل انتخاب بازیگر فیلم اعلام کردند که هرگز از "میکی روک" برای بازی در فیلم درخواست نکرده و هرگز به او فکر نکرده و یا در موردش بحث نکرده‌اند.

مارتین اسکورسیزی رابرت دنیرو فیلم ایرلندی مرد ایرلندی
نظرات خوانندگان
  • م.ع
    پاسخ

    میکی روک کمی حق داره اما نه بی ادبی به استاد دنیرو هم ازش بوی اسکار میاد یک بار در راننده تاکسی حق مسلمشو خوردن البته بدون سه اسکاره شدن هم بهترین تمام دوران بازیگری هست تنگه وحشت بازی از او بود که فوق بشری بود که از سطح شعور اکادمی هم بالاتر بود

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین